پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:31:12 - جمعه 4 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نظام سلطه نمی تواند پیشرفت قدرت انقلاب اسلامی در جهان را متوقف کند/ به برکت خون شهید سلیمانی به زودی پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل محقق می شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی در جهان رها شده است و نظام سلطه نمی تواند پیشرفت این قدرت را متوقف کند و به زودی به برکت خون شهید سلیمانی پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر پایان عمر غده چرکینو سرطانی منطقه یعنی اسرائل محقق می شود.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از “راه آرمان” سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در یادواره ۱۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان در شهرستان جیرفت اظهار کرد: این یادوراه به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان و یادآوری خاطرات شهدای به خاک خفته عشایر، شهدای حریم امنیت و نثار خالصانه درودهای ویژه به روح آسمانی سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی وشهید پورجعفری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: شهدای جبهه مقاومت به دست جنایتکارانه آمریکا و به دستور رئیس جمهور تروریسم آن ها این شهدای والا مقام و به ویژه شهید جبهه مقاومت و  شخصیت محبوب جهان اسلام در این حادثه ناجوانمردانه به شهادت رسید و این روزها فضای میهن اسلامی و بلکه جهان اسلام آکنده از عطر شهادت حاج قاسم سلیمانی است و این افتخار از آنِ کرمان است که این فرزند بزرگ جهان اسلام از میان مردم متدین و انقلابی دیار کریمان برخواست.

سردار سلیمانی در ادامه تشریح دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: ما در شریطی شاهد پیروزی انقلاب به رهبری امام(ره) بودیم که همه محاسبات و گزارشات سازمان های اطلاعاتی حاکی از این بود که حکومت پهلوی شرایط مناسبی برای ادامه حیات دارد.

وی خاطر نشان کرد: ۶ ماه قبل از پیروزی انقلاب ۱۶ سازمان اطلاعاتی آمریکا گزارشی را منتشر کردند که ایران به عنوان جزیره امن منافع آمریکا با هیچ تهدیدی مواجه نیست ولی بر خلاف خلاف پیش بینی آن ها، امام راحل با دست خالی و با تکیه بر ایمان و غیرت دینی توانست از یک حکومتی که از سوی نظام سلطه پشتیبانی  می شد و ۶۰ هزار مستشار نظامی در کشور حضور داشت، بدون شلیک حتی یک گلوله به پیروزی دست پیدا کند.

بازیابی هویت ایرانی-اسلامی اولین دستاورد انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: اولین دستاوردی که انقلاب اسلامی پس از آزاد کردن ایران از سیطره نظام سلطه به دنبال داشت بازیابی هویت ایرانی اسلامی ملت ایران بود، تا قبل از قاجار حکومت ها با زور شمشیر با ایلات و عشایر می جنگیدند و حکومت را به دست می گرفتند ولی برای اولین بار در تاریخ ما بیگانگان از جمله انگلیس ها با پرورش یک نگهبان ساده مثل رضا خان، با کودتا او را پادشاه ایران کردند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: با آمدن رضا خان به عنوان یک دست نشانده که نظام استبداد و سلطه را در کشور حاکم کرده بود هویت ایرانی و اسلامی ما زیر سوال رفته بود و همه مسائل و مولفه های قدرت ما تحت کنترل ان ها قرارذ گرفت و کشور ما به سمت سکولاریسم یعنی جدایی مردم از دین هدایت شد.

وی بیان کرد: با مطالعه اقدامات رضا خان می بینیم که او با بهره گیری ازآموزش هایی که رد ترکیه و غرب دیده بود اعلام کرد که زنان و دختران یارانی باید چادر از سر خود بردارند و برگزاری جلسات عزاداری حضرت اباعبدالله  را ممنوع کرد و حوزه های علمیه و فرهنگ دینی رامحدود کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: در همین جابود  که آتاتورک از رضا خان خواست کوه آرارات را که یک موقعیت راهبردی و سوق الجیشی را در مرز ما داشت را به ترکیه ببخشد و رضا شاه این کار را کرد.

سردار سلیمانی یادآور شد: وقتی قوای مطففین از شمال و جنوب وارد کشور شدند، ارتش ۱۰۰ هزار نفره رضا شاه که ۱۶ سال آموزش دیده بودند یک تیر هم شلیک نکرد و نه تنها مقاومت نکردند بلکه سلاح خود را به عشایر فروختند  و فرار کردند.

وی افزود: بسیار تاسف بار تر از آن این است وقتی انگلیس ها به رضا شاه دستور دادند که کشور را ترک کند حتی مقاومت نکرد که چند ماموربیایند و او را دستگیر کنند بلکه خودش باپای خود کشور را ترک کرد و به راحتی کشور ما اشغال شد و انگلیس ها در جنوب و روس ها در شمال حضور داشتند و اگر منازعه بین شرق و غرب نبود معلوم  نبود اشغالگران بعد  از پایان جنگ دوم کشور ما را ترک کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه در زمان پهلوی، ملت ایران هیچ هویت و نام و نشانی در میان ملت های دنیا نداشت،عنوان کرد: وقتی پدران ما برای مراسم حج می رفتند و می گفتند ایرانی هستند همه آن ها را برادر یهود می دانستند اما عظمت و هویتی که ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورد در میان همه ملت های دنیا  بی نظیر است.

سردار سلیمانی اذعان کرد: در هیچ برهه ای از تاریخ ایران اسلامی هویتی که امروز ملت ایران دارد را شاهد نبودیم لذا استقرار جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی عاشورایی بر پایه مردم سالاری دینی است که دارای قانون اساسی متحرک در بستر صحیح و مناسب برای مشارکت مردم است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی مقتدر و  برآمده از فرهنگ اسلام ناب استکه در دنیا تابلو بلند کرده و در جهان اسلام پرچم ما برافراشته شده است و چشم امید جهان اسلام به جمهوری اسالمی دوخته شده است و این دستاورد بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروزنظام سلطه و دستگاه های وابسته به آن ها با عملیات های روانی می خواهند با اشغالگری، تزویر و فریب کاری کاری کنند که مردم جهان حقایق را نبینند  و روی حقایق پرده ای از تزویر بپوشانند و اهمیت جمهوری اسلامی را کم جلوه دهند.

سردار سلیمانی در ادامه مطرح کرد: خوشبختانه  ملت های جهان به اهمیت جمهوری اسلامی واقف شدند و رشد اسلام  در آمریکا و اروپا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو چندان شده است و تحولاتی که انقلاب اسلامی در جهان اسلام و جهان امروزی ایجاد کرده، چشمگیر است.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان قفقاز به تاسی از انقلاب اسلامی درمقابل ارتش سرخ ایستادند و خون نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعار” نه شرقی و نه غربی” در دیگر کشورهای مسلمان اشغال شده در آسیای میانه و شمال قفقاز به جوشش آمد و یاعث فروپاشی شوروی سابق شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همانطوری که امروز نشانه  های افول نظام سلطه و امپراطوری آمریکایی ها مشاهده می کنید متاثر از قدرتی است که انقلاب  اسلامی در جهان ایجاد کرده است چرا که یک مکتب سیاسی مقتدر به نظام جمهوری اسلامی مورد علاقه مردم دنیا است.

سردار سلیمانی به صحنه های بی نظیر در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا اشاره کرد و گفت: کشور ایران، سوریه و عراق آشنایی حداکثری با حاج قاسم داشتند اما در برخی از کشورها مثل سریلانکا و برخی از کشورهای اروپایی که خیلی ها تصور نمی کردند با نام حاج قاسم آشنا باشند عزاداری های با شکوهی شکل گرفت که نشان از بعد دیگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد و آن قدرت و هستی انقلاب است.

وی در ادامه بیان کرد: راهپیمایی اربعین، قدرت فرهنگی برآمده از انقلاب اسلامی است، حضور مردم در تمام صحنه ها از انتخابات گرفته تا کمک به سیل زده های خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز نشان از قدرت فرهنگی ملت ایران است.

مکتب دفاعی و امنیتی انقلاب اسلامی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای امنیتی انقلاب اسلامی برای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: یک زمانی شمال و جنوب کشور ما را اشغال کردند و یک گلوله در مقابل متجاوزان شلیک نشد ولی در دفاع مقدس ما فرزندان عشایر از جنوب کرمان برخواستند و به میدان نبرد آمدند و نظامیان حرفه ای شدند.

سردار سلیمانی افزود: دانش آموز، مهندس، کارگر و کشاورز در کنار هم قرار گرفتند و  لشکر ۴۱ ثارالله را با فرماندهی شهید سلیمانی تشکیل دادند و به جایی رسیدند که با شنیدن نام آن ها رعشه بر اندام دشمن می افتاد و فتح و پیروزی از آنِ جبهه انقلاب بود.

وی تاکید کرد: مکتب دفاعی و امنیتی انقلاب اسلامی بر خلاف برخی کشورها که  مبتنی بر تجهیزات پیشرفته، دلار و هزینه های سرسام آور آن ها است، متاثر ازخون مطهر شهیدان و فرهنگ شهادت و ایثار بنا شده است و این به معنای عدم برخورداری از تجهیزات پیشرفته نظامی ایران نیست.

ایران از بعد تجهیزات نظامی جزو پیشرفته ترین کشورهای دنیا است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: در سایه همین دستاوردهای دفاعی و امنیتی انقلاب اسلامی که در دوران دفاع مقدس متجلی شد و با باور«ما می توانیم»، جمهوری اسلامی ایران از بعد تجهیزات نظامی جزو پیشرفته ترین کشورهای دنیا است و اخرین نمونه آن هم موشک باران پایگاه مهم آمریکارد عراق بود.

سردار سلیمانی خاطر شنان کرد: ما در ابتدای دفاع مقدس فشنگ معمولی هم نداشتیم و حتی جلوی سیم خاردار را هم در ترکیه گرفتن ولی فرزندان این ملت نشان دادند که امروز می توانند صادر کننده تجهیزات پیشرفته نظامی و امنیتی باشند و این دستاورد  بزرگی است.

وی بیان کرد: قدرت یک کشور با وجود نظام سلطه در جهان که می خواهد هر کشوری بخشی از پازل قدرت او باشند، قوی شدن در همه عرصه ها به ویژه نظامی و دفاعی است لذا باید از آرمان های شهدا که از مولفه های قدرت برآمده از انقلاب اسلامی هستند مراقبت کنیم .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز ایران در ابعاد سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیتی قدرتمند است و هم چنین از توانایی ها، دارایی ها و امکانات فوق العاده پیشرفته اقتصادی برخوردار است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تروریسم اقتصادی که علیه ملت ایران از سوی نظام سلطه شروع شد  وهنوز هم ادامه دارد اگر در هر کشور دیگری انجام می شد محال بود تاب بیاورند، عنوان کرد: امروز نه تنها شرایط اقتصادی ایران شرایط مطلوبی است بلکه ملت ایران باور ما می توانیم و با استفاده از امکانات داخلی به صورت یک جبهه واحد در کنار هم ایستاده اند و شرایط خوبی را در ایران رقم زده اند.

وی ادامه داد: البته به این معنی نیست که مردم ما با مشکلات مواجه نیستند و بیکاری در کشور نداریم ولی با استفاده از همین ظرفیت ها موجود خوشبختانه امکانات  تمام شهرها و روستاهای ایران در زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، جاده ، آموزش و فناوری ها و .. بی نظیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان دستاوردهای انقلاب اسلامی را دستاوردهای قابل اعتنایی خواند و اذعان کرد: ما باید ضمن امید به آینده با تکیه بر تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه اقتصادی و با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایران را به شکوفایی کامل برسانیم و ادعا کنیم مکتب اقتصادی انقلاب اسلامی جزو دستاوردهای بزرگ است و اعلام کنیم ما از تهدیدات اقتصادی عبور کرده ایم.

سردار سلیمانی یادآور شد: تهدید دیگری که در طول ۴۰ سال گذشته در مقابل ملت ایران وجود داشته است، نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار است و در همه دوره ها آمریکایی ها هر سیاستی را در مقابل نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی کردند و به مرحله اجرا گذاشتند با حضور و هوشیاری ملت ایران آن صحنه و تهیدد به فرصت تبدیل شد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: گزارشاتی که امروز موسسات معتبر دنیا، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی ارائه می دهد نشان می دهد مولفه  های اقتصادی ما رو به رشد است  وشرایط ما رو به بهبود است.

سردار سلیمانی به صحبت های مقام معظم رهبری در زمینه چگونگی برخورد با آمریکا اشاره و مطرح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل فشارهای حداکثری این ترماپ دیوانه مقاومت و ایستادگی فعال راهبرد ملت ایران خواهد بود و حال که ایستادگی فعال پیش روی ملت ایران قرار گرفت تروریسم  اقتصادی شکست خورد و ورق ها برگشت.

در سال ۹۹ شاهد شکست تروریسم اقتصادی بر علیه ملت ایران خواهیم بود

وی تاکید کرد: در سال ۹۹ شاهد خواهیم بود که این فشارهای حداکثری آمریکا بر علیه ملت ایران شکست خورده است و دنیا باور نمی کند و حتی برخی تعجب می کنند مکه ملت ایران چگونه در مقابل این فشار ها تاب آوری کرده است چرا که قدرت ملت ایران و انقلاب اسلامی را نمی شناسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان اضافه کرد: آمریکایی ها آمده بودند برعلبه نظام جمهوری اسلامی ایران ائتلاف ایجاد کنند اما با فشاری که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی به آن ها وارد شد و راهبرد که انقلاب اسلامی مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از منطقه، یک شکست مفتضحانه برای استکبار بود.

سردار سلیمانی عنوان کرد: کشورهایی که امروز میزبان نیروهای آمریکایی هستند متوجه شدند که اگر کوچک ترین حرکتی از درون پایگاه های آن ها بر علیه نظام و ملت ایران صورت گیرد آن کشور مورد هدف خواهد گرفت همه آن ها به دنبال این هستند که امریکا را ازکشور خود بیرون کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: بنابراین نه تنها استراتژی فعلی آمریکایی هاشکست خورد بلکه در سایه خون شهید سلمیانی در بیرون از مرزهای کشور پایان حضور آمریکایی ها در منطقه و جهان اسلام را شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ملت ایران در هیچ موقیتی از تاریخ خود مثل امروز متحد و یکپارچه نبوده است و این از برکات خون شهید سلیمانی است ولی شهادت حاج قاسم سلیمانی پایان نیست بلکه آغاز راه است و امروز قدرت انقلاب اسلامی رها شده است و نظام سلطه نمی تواند پیشرفت این قدرت را متوقف کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران با تاسی از راهبردهای مقام معظم رهبری به زودی شاهد پیروزی های بزرگ دیگری خواهد بود و خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال از حیات خودرا با دشمنان اسلام و نظام سلطه جنگید و در همه صحنه های به پیروزی رسید اما نبرد اصلی بعد از شهادت حاج قاسم شروع شده و ما  به زودی شاهد پیروزی های بزرگ جهان اسلام درمقابل نظام سلطه و صهیونیسم خواهیم بود.

 وی در پایان عنوان کرد: همان پیش بینی که مقام معظم رهبری در مورد پایان عمر غده چرکین و سرطانی در منطقه غرب آسیا در میان ملت های مسلمان یعنی رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی فرمودند تحقق پیدا خواهد کرد و جهان اسلام پس از قرن های متمادی هیبت خود را باز خواهد یافت و ملت ایران خالق تمدن نوین اسلامی در جهان خواهد بود و همه ملت های مسلمان جهان پیرامون علم و پرچم جمهوری اسلامی گرد هم می آیند.

تنظیم: مهدی زاده

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب