پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:36:22 - چهارشنبه 2 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار ابوحمزه در اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال:
تیم های شرکت کننده آغاز گر تحولی بنیادین در شهرستان خود باشند/ اخلاص حاج قاسم کلید جذب محبوبیت میلیونی این سردار است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تیم های شرکت کننده در این رویداد نباید به این رقابت اکتفا کنند، هر تیم در هر شهرستان باید تحول و رویشی را ایجاد کند و پیام رسان یک حرکت برای ایجاد تحولی بنیادین در شهرستان های خود باشد.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  راه آرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در حاشیه بازدید از اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: امیدواریم این اقدام ارزشمندی که هم زمان در سراسر کشور در حال برگزاری است سبب ایجاد هم افزایی در جوانان بسیجی شود و نتایج قابل قبولی در جهت پیاده سازی رهنمودهای امام حکیم و رهبرمعظم انقلاب حاصل کار این باشد.

وی افزود: امروز کشور ما بیش از گذشته درگیر جنگ نرم است از این رو لازم است که اطلاعات کافی در این حوزه داشته باشیم و سپس متناسب با آن رفتار کنیم.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اتفاقاتی که در چله اول انقلاب رخ داد شامل مجموعه ای از تهدیدات در سه بخش تهدیدات سخت، تهدیدات نرم و تهدیدات نیمه سخت است.

سردار ابوحمزه مطرح کرد: شیوه مقابله دشمن در دوران دفاع مقدس تهدید سخت بود که در بسیاری از ابعاد با تهدید نرم مشابهت دارد البته تفاوت هایی در زمینه های گوناگون بین این دو تهدید وجود دارد از این رو برای موفقیت در جنگ نرم باید به اصول و قواعد جنگ سخت آشنا بود.

وی یادآور شد: در تهدید سخت ایران، در اولین گام معاونتی به نام اطلاعات عملیات شکل گرفت که وظیفه آن نفوذ به سنگرهای دشمن و شناسایی استعداد های آن ها بود البته در کنار آن، اطلاعاتی که از معبرها جمع آوری شده بود قرار می گرفت، سپس بر این اساس وضعیت دشمن رصد شده، نقاط قوت و ضعف دشمن مشخص می شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: کاری که شما در جنگ نرم انجام می دهید دقیقا همین است یعنی تا زمانی که اطلاعات دشمن را نداشته باشید و از استعدادهای خود با خبر نباشید نمی توانید طرح و برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: متاسفانه اکنون جوانان ما بدون در دست داشتن این اطلاعات به دل دشمن می زنند و طبیعی است در این بین تلفاتی هم به جامعه تحمیل می شود.

وی ابراز کرد: باید توجه داشت که بعد از پایان این رویداد، برآوردهایی به تناسب شرایط زمانی و مکانی انجام شود سپس اقدامات مناسبی علیه دشمن انجام دهید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:هر چه قدر که ما ظرفیت های خود و دشمن را بیشتر بشناسیم راحت تر می توانیم در مقابل هجمه همه جانبه دشمن بایستیم.

سردار ابوحمزه افزود: امروز کمبودهای فروانی در حوزه تکنولوژی و تجربه در فضای مجازی دارد، دشمن از این نظر غنی است اما حرکت ها ما دارای پیام است در حالیکه دشمن هیچ پیامی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مثل داشتن «پیام» را رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود بیان کردند و فرمودند حاج قاسم منحصر به یک فرد نیست بلکه حاج قاسم یک مکتب است و راه آن همچنان با قدرت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب برای انجام هر کاری باید بصیرت داشته باشید، هدف شناسی، راه شناسی و دشمن شناسی بیان کننده مفهوم دقیق بصیرت است.

سردار ابوحمزه مطرح کرد: تیم های شرکت کننده در این رویداد نباید به این رقابت اکتفا کنند، هر تیم در هر شهرستان باید تحول و رویشی را ایجاد کند و پیام رسان یک حرکت برای ایجاد تحولی بنیادین در شهرستان های خود باشد.

وی در پایان گفت: حاج قاسم بارها در سخنان خود تاکید کرد که اگر می خواهی شهید شوی اول باید شهید باشی، وجود حاج قاسم یکپارچه اخلاص بود که طبق فرمایش رهبر انقلاب همین اخلاص سبب رسوخ به قلب ها بود.

انتهای پیام/ 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب