پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:25:45 - چهارشنبه 9 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تواضع راه عزت و جهانی شدن سردار سلیمانی بود
امام جمعه رابر با تأکید بر سیره زندگی سردار سلیمانی گفت: راه عزت و جهانی شدن شهدا و سردار سلیمانی ؛ تواضع است.

به گزارش “صبح رابر“؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛ عزاداران فاطمی درشهرستان رابر در قالب هیئت ها و دسته های عزاداری در سوگ شهادت دخت نبی مکرم اسلام اقامه عزا کردند.

در این مراسم حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در جمع عزاداران ضمن تسلیت سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: یکی از محور های زندگی حضرت زهرا (س)انتخاب های مهم و درستی بود که داشتند.

وی با بیان اینکه انسان  در زندگی انتخاب های بسیار زیادی دارد، افزود: باید سعی شود که ملاک انتخاب های خود را برزخی و قیامتی قرار دهید چراکه رنگ الهی تضمین کننده است و با ادله و منطق و استدلال باشد.

امام جمعه رابر، انتخاب هایی که ملاک آن دنیاست را اشتباه خواند و عنوان کرد: همه مشکلات مردم در دنیاست مردم در دنیا به دنبال راحتی می گردند در حالی که راحتی  در بهشت است.

وی افزود: اگر انتخاب درست داشته باشیم گوشمان الهی می شود از این رو مشکل ها از انتخاب نادرست است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بااشاره به این که برای این که راه شهدا و سردار سلیمانی را ادامه دهیم باید تواضع را پیشه کرد، گفت: فرعون تکبر ورزید زمین خورد، حضرت زهرا (س) لباسش را به فقیر داد، ساده زندگی می کرد، بنا به روایتی  در همان شب نان به یتیم، مسکین و اسیر داد.

وی یادآور شد:‌ سادگی و فروتنی سیره زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)الگو است، جرعه ای آب از تفکر منظومه شمسی حضرت زهرا (سلام الله علیها) باشید.

امام جمعه رابر بر ضرورت مکتب فاطمی در زندگی ها تأکید کرد .

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب