پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:26:06 - جمعه 11 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عزاداری اهل تسنن در سوگ سیدالشهدای مقاومت درروستای گتک رابر
اهل تسنن ظهرامروز در مسجد روستای گتک در سوگ سیدالشهدای مقاومت عزاداری کردند.

به گزارش “صبح رابر“؛ ظهرامروز مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باحضور اقشارمختلف مردم و گروههایی از اهل تسنن از استانهای همجوار در مسجدروستای گتک ازتوابع رابر برگزار و دراین مراسم مداحان اهل تسنن بانوحه سرایی درسوگ سرداردلها نشستند.

حجت الاسلام شجاع الدینی در این مراسم با اشاره به مجاهدت های شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: افتخاری بالاتراز این که انسان بتواندمردم یک منطقه را ازدست یک شجره خبیثه بنام داعش نجات دهد، وجود ندارد.

وی با اشاره به وعده صادق سپهبدحاج قاسم سلیمانی درکمتر از سه ماه نابودی کامل داعش، افزود: حاج قاسم کمتراز۱۰۰روزریشه این شجره خبیثه را محوکرد وبه قول خود پایبند بود.

 این کارشناس مذهبی با بیان پیامدهای کشف حجاب خطاب به زنان ودختران عنوان کرد: اگرحاج قاسم عزیز نبود خداشاهد است شما درآغوش داعش بودید.

وی با بیان اینکه نائب امام زمان(ع) می داند چه نیرویی را ازدست داده ایم افزود: به کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی، ابله هانی که نادانسته قدم درمسیر دشمن برمی دارند ومی گویند سپاه باید تحریم شود امروز ابرقدرتیم در دنیاو حرف های بسیاری را برای گفتن داریم.

حجت الاسلام شجاع الدینی تأکید کرد:شما اگرابرقدرت بودید سردار ما را درمیدان جنگ می زدید نه شبانه دزدانه با پهباد بدون سرنشین سردار ما را زدید، حتما جبران می کنیم و منتقم خون شهیدحاج قاسم سلیمانی و همراهانش هستیم.

وی افزود: سردارسرافرازحاجی زاده محبوب قلبهای مردم وسردارسلیمانی دوم خواهدبود.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه ۴۰هزارشهیدپاسدارداریم، یادآور شد: امنیت به این آسانی بدست نمی آید

وی، مهمترین شاخصه حاج قاسم این مرد بزرگ  را تابع امرولایت بودن دانست و خاطر نشان کرد: حاج قاسم متعلق به همه مردم است.اهداف این شهید بزرگوار را مدنظر قراردهیم، فکرمان را عوض کنیم.

حجت الاسلام شجاع الدینی افزود: اگرعزت دنیاوآخرت را می خواهیم تنها راه ولایت پذیری است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب