پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:12:25 - پنجشنبه 10 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی :
رمز عظمت حضرت فاطمه (س) در انتخاب های گزینشی است /فرهنگ فاطمی اسطوره مقاومت سردار سلیمانی را معرفی می‌کند
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: این مکتب فاطمی است سلیمانی قهرمان تربیت می کند این فرهنگ اسطوره مقاومت، سردار سلیمانی را معرفی می‌کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام تقوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان شخصیت شناسنامه ای حضرت به  جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در عالم هستی پرداخت و گفت: «سیده نساء العالمین» سرور زنان عالم از ابتدا تا انتهای خلقت فرا زمانی، مکانی و فرا اهرم نسلی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه خداوند سوره کوثر را در شب ولادت حضرت  فاطمه زهرا(س) نازل کردند، افزود: پیغمبرلقب «ام ابیها» نهاد یعنی “تو مادر پدرت هستی”،که این تعبیر در عالم به کار نرفته است.

این کارشناس مذهبی با اشاره به وصیت سیاسی و عبادی حضرت فاطمه الزهرا (س)  و دفن مخفیانیه حضرت عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند: عالمیان بدانند من با نارضایتی کامل از دنیا می روم، از فقدان پیغمبر وظلمی که بر امیرالمومنین(ع) وارد شده است.

وی ادامه داد: ما در تمام صحنه های زندگی انتخاب های زیادی داریم اگر ابراز دوستی حضرت فاطمه زهرا (س) داریم باید مثل حضرت انتخاب هایمان گزینشی و دقیق داشته باشیم.

حجت الاسلام تقوی یادآور شد: آیات سوره کوثردر هیچ جای قرآن کریم تکرار نشده است .

وی با بیان اینکه ابو لهب هاو ابو جهل ها چقدر تلاش کردند نسل و نام زهرا(س) نباشد، گفت: از ابو لهب ها و ابوجهل ها نسلی باقی نمانده اما نسل حضرت زهرا (س) ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به فضائل حضرت زهرا (س) اظهار کرد: پیغمبر اکرم(ص)  می فرماید: اگر شما تمام زیبایی ها، خوبی ها و فضیلت های عالم نقشه کنیدآن همه خوبی های عالم دروجود خانم حضرت زهرا (س) مجسم می‍‌‌کنید ارزش حضرت فاطمه(س) بلکه از این هم بالاتر است بر در بهشت نوشته شده فاطمه اختیار شده خود خداست .

این کارشناس مذهبی ادامه داد: حضرت  فاطمه(س) در این جهان یگانه است و نظیری ندارد، بر زبان حضرت بقیه الله در کنار خانه خدا جاری شود عالمیان بدانند سرمشق و الگوی من دختر رسول خدا حضرت فاطمه الزهراست .

وی با بیان اینکه الگوی حکومت جهانی حضرت فاطمه (س) است گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) دغدغه مردم و جامعه اسلامی، عزت و اقتدار مردم دارد.

حجت الاسلام تقوی با بیان سعه صدر حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد:  این مکتب فاطمی است سلیمانی قهرمان را تربیت می کند این فرهنگ اسطوره مقاومت، سردار سلیمانی را معرفی می‌کند.

وی افزود: فرهنگ فاطمی است میان رزمندگان و علما کسانی بعد از انقلاب هر کدام مسئولیتی بر عهده گرفتند ازشهید مطهری اهل برنامه، ایده و آینده نگر بودند، در بُعد اعتقادات ایدئولوژی؛ شهید بهشتی اسطوره در مدیریت و اداره کشوربود که  امام در وصف ایشان فرمود: بهشتی یک ملت بود.

حجت الاسلام تقوی عنوان کرد:  سردار دلها اسطوره بین المللی جهان اسلام و مقاومت بود چرا که در مکتب فاطمه تربیت شده است وتعابیر رهبر انقلاب در وصف حاج قاسم بسیار بلند است .

وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س)؛ حجت الله ، حجت خدا بر معصومین (ع) است. لذا الفاظ و جملات نمی تواند حضرت را توصیف کند حضرت فاطمه(س) بانویی که می توان همه انسانها در تمام عصر ها و نسل ها به وجودایشان اقتدا کنند.

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی، رمزعزت و عظمت حضرت فاطمه (س) از دختر رسول الله  و همسر حضرت علی(ع) و مادر حسنین (ع)نیست؛ بلکه خود حضرت  فاطمه(س) عظمت دارد، رمز عظمت در انتخاب ها و گزینش های خوب اوست.

وی ادامه داد: ملاک حضرت فاطمه زهرا (س)؛ تقوا، ولایتمداری، جهاد در مقابل دشمنان همان چیزی  سردار سلیمانی با تمام وجودش ابلاغ می‌کرد، حضرت فاطمه (س) تمام هم و غمش رضایت خدا بود، اگر خدا راضی باشد آن مسیر؛ مسیر من است.

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب