پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:43:35 - سه شنبه 15 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان رابر و گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی مطرح شد؛
پیام سردارسلیمانی در اوج تواضع و فروتنی به دانش آموزان و فرهنگیان /باید خلق شهدا را در جامعه ترویج دهیم
امام جمعه رابر گفت: باید خلق شهدا را در جامعه ترویج کنیم یکی ازخلق شهدا ترویج نماز است چرا که تقید به نمازشهداراعزیزکرد.

به گزارش “ صبح رابر”؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۴۷ شهید دانش آموزو معلمان امروز در حسینیه جامع رابر گرامی داشته شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر در این یادواره ضمن خیر مقدم گفت:  یک پیام ازجانب سردارسلیمانی دارم که مهمترین انگیزه این محفل شهدایی پیام رسانی ازسمت سردار دلها  به شما بود.

شمسی با اشاره به تواضع و فروتنی سردار سلیمانی در رابطه با فرهنگیان گفت : پیام سردارسلیمانی این بود؛ “سلام من را دانش آموزان برسانید وبگویید من خاک پای شماهستم”.

امام جمعه رابر در این یادواره نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و شهدای دانش آموز و فرهنگی گفت: مقام شهیدی به قدری والاست که دو آیه ازقرآن اختصاص داده شده است وهمچنین یکی از باب های به نام مجاهدین نام گرفته است.

وی افزود: ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور؛ چه فضیلت عظیمی که ۴۷شهید دانش آموز ومعلم متعلق به این شهرستان است.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اهمیت نماز اول نزد شهدا همچنین سردار سلیمانی در تمام عملیات ها و جنگ ها عنوان کرد: باید خلق شهدا را در جامعه ترویج کنیم، یکی ازاخلاقیات شهدا ترویج نماز است چرا که تقید به نمازشهداراعزیزکرد.

وی افزود: بجای کتب درسی که این همه ازتصمیم کبری وتاریخ های کهنه استفاده می شود ازخاطرات ناب شهدای عزیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه چگونه می توانیم مثل شهداباشیم گفت: اگرسه حق خدا، پیغمبر واهل بیت(ع) را ادا کنیم مثل شهدا می‌شویم حتی اگردرمعرکه هم به شهادت نرسید شهید حکمی محسوب می شویم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به آیه ۹۶ سوره مبارکه مریم ازقرآن کریم گفت:اگربه این آیه عمل کنید شما دردل عالم محبوبیت دارید بر اساس این آیه خداوند تضمین کرده است، کسانیکه ایمان وعمل صالح انجام می دهند محبت انها را دردل مردم قرار دهد.

انتهای  پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب