پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:39:34 - چهارشنبه 16 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در بیانیه مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر مطرح شد
چشم طمع دشمنان داخلی و خارجی به انتخابات ۹۸ و راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده است
چشم دوستان و دشمنان ما در خارج و داخل به حضور فرد فرد ما در این دو آزمون بزرگ الهی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی دوخته شده و حضور هر نفر از ما در این دو عرصه مانند خشت خشتی بر دیوار این قلعه و دژ محکم در مقابل دشمنان است.

به گزارش “صبح رابر“؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رابر بیانیه مشترک به مناسبت ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس یازدهم صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((وَقُلْ جَآءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
و بگو: حق آمد و باطل نابود شد؛ بی‌تردید باطل نابود شدنی است.))
بهمن ماه سال ۵۷ یک بار دیگر دست خدا از آستین غیب بیرون آمد، قدرت الهی به رخ عالمیان کشیده شد و معجزه ای به نام انقلاب اسلامی در کشور عزیز ما ایران به وقوع پیوست . تقابل تاریخی جریان حق و باطل این بار با تفاوتی عمیق و معنا دار نسبت به گذشته صورت گرفت و آن فهم و درک بالای مردم و همراهی و حمایت آنان از رهبری جریان حق و تلاش جانانه تا به ثمر رساندن آن بود .
انقلاب اسلامی با آرمان و اهداف هایی برگرفته از رسالت و فطرت انسان با کنار زدن حکومت دیکتاتوری طاغوت و ایجاد حکومت اسلامی که آرزوی همه انبیاء و اولیای الهی بود جریان حق را بر کشور ایران عزیز حاکم کرد که اکنون به عنوان امید و الگوی آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.
دشمنان قسم خورده این جریان از هیچ تلاشی برای زمین گیر کردن آن دریغ نکرده و هر کاری را که نکرده اند نتوانسته اند.
ملت عزیز ایران با بصیرت وصف ناشدنی و تبعیت از نائب امام عصر همواره نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده اند . ایام دهه فجر یادآور این نعمت بزرگ الهی است.
سجده شکر بر این نعمت به جای آورده و از همه مردم عزیز شهرستان رابر برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین حضور پر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت و این نکته را گوشزد می‌نماییم که چشم دوستان و دشمنان ما در خارج و داخل به حضور فرد فرد ما در این دو آزمون بزرگ الهی دوخته شده و حضور هر نفر از ما در این دو عرصه مانند خشت خشتی بر دیوار این قلعه و دژ محکم در مقابل دشمنان است .
ومن الله التوفیق
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر
حسن شمس الدینی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت رابر

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب