پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:40:45 - جمعه 18 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم دعای پر فیض ندبه به مناسبت دهه فجر در رابر
مراسم دعای پر فیض ندبه به مناسبت دهه فجر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عاشقان و منتظران مهدی موعود (عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم پرفیض دعای ندبه این هفته به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عاشقان و منتظران مهدی موعود (عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) رابر برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این مراسم؛ هر بعد از ابعاد زندگی شهیدحاج قاسم را یک کتاب خواند و اظهار کرد : به نظر من سه عنصر اصلی حاج قاسم را به این مقام رساند.
وی، اخلاص ،ولایتمداری محض و تلاش و پشتکار حاج قاسم را از خصوصیات بارز این شهید والامقام دانست و گفت:اخلاص؛ رمز اول برای جلب حمایت و هدایت و توجه خاص خدای متعال است ، حاج قاسم ولایت مدار محض بود گوش به فرمان رهبر جبهه حق بود،همین رمزی که شهدای هشت سال دفاع مقدس داشتند.
مصطفی امام بخش با اشاره به ساعت شهادت سردار سلیمانی افزود: با اخلاص تنها کار به جای نخواهد رسید، تلاش حاج قاسم همراه با اخلاص بود که او را به این مرتبه رساند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و عنوان کرد: حضور فرد فرد ما پشتیبانی محکم برای نظام اسلامی است.
وی افزود: حضور هر نفر از ما در این دو عرصه مانند خشت خشتی بر دیوار این قلعه و دژ محکم در مقابل دشمنان است.
امام بخش گفت: ما وقتی می توانیم دم از پیروی امام زمان (ع) بزنیم که نائب امام زمان را همراهی کنیم وگر نه دروغ می گوییم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب