پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:25:51 - یکشنبه 14 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشـگاه‌هایی که کارخـانه آدم‌سـازی نیستنـد!
سایت حرف تو در نظر دارد تا هر هفته گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان قرار دهد. به گزارش ” صبح رابر”   سایت “حرف تو” در نظر دارد تا هر هفته گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض […]

سایت حرف تو در نظر دارد تا هر هفته گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

به گزارش ” صبح رابر”   سایت “حرف تو” در نظر دارد تا هر هفته گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

به منظور گسترش دادن مطالب نخبگان وبلاگ نویس، از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمانید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.

———————————————————————————

 

*فعالان سیاسی یا قاتلان مردم؟

فعالان سیاسی یا قاتلان مردم؟

وبگاه(رهروان ولایت)‌نوشت:

آنها در مقالات خود می‌گویند «سالگرد اعدامهای گسترده فعالان سیاسی»، نمی‌گویند «سالگرد به خاک و خون کشیده شدن مردم بیگناه»، نمی‌گویند «سالگرد اعدامِ قاتلینِ مردم؛ به جرم حمایت از دین خدا»! این طرز چینش کلمات و جملات در رسانه‌های بیگانه فقط برای فریب افکار عمومی و مظلوم‌نمایی یک‌طرفه است که به گونه‌ای ماهرانه و حرفه‌ای نگاشته می‌شوند.

ادامه مطلب

———————————————————————————-

 

*دانشـگاه‌هایی که کارخـانه آدم‌سـازی نیستنـد

 

وبلاگ “جوان انقلابی” نوشت:

اینکه ما بیش از «استاد یار» و «دانشیار» به «انسان یار» و بیش از «استاد تمام» به «انسان تمام» نیاز داریم.تا اساتید ما صرفا به دانشگاه بعنوان جایگاهی برای ارئه طوطی وار نظریات و فرمول های حفظ شده در طول ایام تحصیل نگاه کنند اتفاق خاصی در دانشگاه نخواهد افتاد.اساتید باید تعلیم دهنده مهر، محبت ، مهربانی ، انسانیت ، مهرورزی ، دیگر دوستی، چگونگی رابطه با انسان ها، رعایت کرامت دیگران ، اخلاق انسانی ، حق گرایی، احترام به حقوق مردم، آینده نگری، فروتنی، یکرنگی، مسئولیت شناسی، حد شناسی، پرهیز از استبداد و خود رایی ، پرهیز از مصرف گرایی، روابط سالم اجتماعی، پرهیز از بی تعهدی و مسئولیت ناشناسی، عذرخواهی،عذرپذیری، پرهیز از نیرنگ و نفاق و خود بینی و خود بزرگ بینی و هزاران خصلت خوب انسانی را نه در گفتار که در عمل به دانشجو بیاموزند.اینجاست که «استاد یار» ما «انسان یار» می شود.«استاد تمام» ما «انسان تمام» می شود .و این دانشگاه همان کارخانه انسان سازی مد نظر امام راحل خواهد شد.

ادامه مطلب

———————————————————————————-

*کلاس در تهرانی شدن نیست

وبلاگ(‌شیفتگان)‌نوشت:

در تهران آرامش نیست.روزمرگی بیداد می کند.همه چیز دو رنگ است.سفید و مشکی.مشکی ها یا عینک اند یا ریمل.سفید ها هم یا سنگ ساختمان ها هستند یا کاغذهای تبلیغات.

در کنار اینها زیبایی هایی هم هست.هنوز پایین شهر علی رغم آلوده تر بودن آسمانش آبی تر است.هنوز آنجا مثل شهرستان مشکی اش بوی چادر می دهد و هیئت.اما آن هم دارد دودی می شود.مثل غرب!

این را برای تو می گویم بچه شهرستانی! کلاس در تهرانی شدن نیست.آرامش و پاکی شهرستان را نمی شود به تکنولوژی غربی که انسان را برده خود کرده فروخت.اینها گوشه ای از حرفهای دلم است که سالهاست در سینه ام مانده.نه برای اینکه تهرانی نشوی؛ برای اینکه فرهنگت شهرستانی بماند.فرهنگ چیزی است که تهران را به کام مرگ می برد.آنگاه به قول معصوم (ع) “از تهران به کوهها فرار کنید”.کسی به فکر پایتخت اسلامی نیست.

ادامه مطلب

———————————————————————————

 *شرح حال فضای مجازی من

وبلاگ(‌نقاش فقیر) کشید:

 

 

 

 

———————————————————————————

*توهم فقر

وبلاگ(‌مهدی یاران)‌نوشت:

سؤال اساسی این است که چرا با وجود تحصیل رفاه نسبی، هنوز شاهد نارضایتی عموم مردم از وضعیت معیشتی هستیم؟ درست است که مشکلاتی چون تورم، بیکاری، رانت، نوسان و… هنوز بطور کامل از جامعه‌ی اسلامی ریشه‌کن نشده است، اما آیا واقعا بافت عمومی ایران، دچار فقر مالی است؟ حقیقت آن است که غالب ایرانیان از “توهم فقر” رنج می‌برند تا خود فقر. واقعیت‌هائی که در طلیعه‌ی بحث مطرح شد، تنها در این چارچوب مفهوم می‌یابد: “کسی که چشمش سیر نباشد، گنج قارون نیز او را غنی نمی‌کند”….
 

…محور دوم توطئه‌ی دشمن، استفاده از ابزار “تلقین” است. حنجره‌ی گوش‌خراش دشمن آن‌قدر از گرسنگی و فقر ایرانیان گفت که کم کم باورمان شد فقیریم!! خداوند در سوره‌ی بقره می‌فرماید: “الشَّیطانُ یعِدُکُمُ الْفَقْرَ”. شیاطین و شیطان‌صفتان برای تضعیف دین و نظام دینی، همواره به مردم وعده‌ی فقر می‌دهند.
عجیب آن‌که برخی دوستان جاهل نیز با این نجواهای شیطانی همسو شده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. طوری از نان مردم سخن می‌گویند که گویا ایرانیان، گدای نان‌اند. جالب آن‌که دین‌گریزیِ خیالیِ مردم را نیز ناشی از همین گرسنگی و فقر توهمی می‌پندارند!! غافل از آن‌که اتفاقا رنگ و بوی خدا و دین‌داری در طبقه‌ی کم‌درآمد، به مراتب بیشتر است.

ادامه مطلب

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب