پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:48:56 - جمعه 2 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
ملت بزرگترین برنده انتخابات است
خطیب جمعه رابر انتخاب نماینده اصلح را یک تکلیف الهی و شرعی دانست و تأکید کرد: ملت بزرگترین برنده انتخابات است.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب ؛ ماه بارش رحمت الهی است خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرو می ریزد .

وی با اشاره به روایتی از امام کاظم (علیه السلام) افزود: ماه رجب ، ماه عظیمی است که خداوند اعمال بزرگ در آن چند برابر می کند و گناهان آن با استغفار محو می شود.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه هر کس یک روز ماه رجب را روزه بدارد از جهنم دور می شود عنوان کرد: اول ماه رجب مصادف با ولادت باسعادت امام محمد باقر (علیه السلام )است با تبریک این روز دو ویژگی بارز این امام همام پرداخت .

وی ، ویژگی بارز امام باقر (ع) را پدر ایشان امام حسین (ع) و جد پدری امام حسین (ع) و مادری امام مجتبی (ع) و باقر العلوم لقب این امام خواند و افزود: امام باقر (ع) شکافنده علم است کسی پایه علم شناخت فروع آن درک کرد و این علم را توسعه بخشید.

امام جمعه رابر با گرامیداشت سوم رجب مصادف با شهادت امام هادی (ع) گفت : در روایتی از امام هادی (ع) که می فرماید: هر کس خدا را اطاعت کند از خشم مخلوق خدا در امان است .

وی همچنین به اعمال ماه رجب به ویژه اعتکاف سفارش کرد که بتوان از این ماه بهره لازم را ببریم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به امروز ۲ اسفندماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوای اسلامی است گفت: مردم با وحدت ملی در پشتوانه نظام  حماسه عظیمی را به نمایش گذاشتند.

خطیب جمعه رابر انتخاب نماینده اصلح را یک تکلیف الهی و شرعی دانست و بیان کرد: از اول وقت امروز از حوزه اخذ رأی سرکشی داشتیم حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی که نشان مردم سالاری دینی است دل رهبر انقلاب را شاد می کند.

خطیب جمعه رابربا بیان اینکه ملت بزرگترین برنده انتخابات است، گفت: انتخاب نماینده اصلح و کارآمد که بتواند از تریبون مجلس شورای اسلامی از حقوق مردم دفاع کند وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: وصیت نامه حاج قاسم مثل شهادت و تشییع اش بیدار کننده بود گویا این مرد همه زندگی اش بیدار کننده، آموزنده و هشدار دهنده است .

وی توصیه کرد: این وصیت نامه همانند وصیت نامه امام راحل (رضوان الله تعالی علیه ) در واحدهای دانشگاهی تدریس شود تا نسل جوان با تفکر سردار دلها آشنا شوند.
خطیب جمعه رابر ضمن سفارش به خواندن این وصیت نامه گفت: این وصیت نامه حیات طیبه انسان کامل است ۴۰ سال جهاد، حرکت، هجرت، سرعت، سبقت و سرانجام به شهادت رسید، این وصیت نامه ۴۰ سال معرفت، محبت و تبعیت از ولایت است.

وی با تأکیدبر اینکه سردارسلیمانی؛ سردار مقاومت بودنه سردار سازش افزود: اجازه نمی دهیم مکتب سردار دلها تحریف شود، کسی که خلاف مکتب سردار سلیمانی حرکت کند با تودهنی ملت مواجهه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه بتوانیم در مکتب سردار دلها قدم بگذاریم و معرفت اخلاقی و اعمال سیاسی خود را بر اساس مکتب سردار دلها تنظیم کنیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب