پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:39:08 - شنبه 3 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر خبر داد:
مشارکت ۹۰ درصدی مردم در حوزه انتخابیه شهرستان رابر
فرماندار رابر از مشارکت ۹۰ درصدی مردم در حوزه انتخابیه رابر در انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش“صبح رابر“، در ساعات آغازین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درشهرستان رابرمردم شهرستان رابربر  حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی افزوده شد و این حضور پرشور مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی است.

حضور رأی اولی ها ، دهه نودی ها در کنار پدر و مادر جلوه خاصی را به شعبه های اخذ رأی در سراسر  شهرستان رابر بخشیده است.

امام جمعه رابر درحاشیه برگزاری این جشن ملی گفت: امروز باحضور پرشور مردم در انتخابات یکبار دیگر نمایش وحدت ملی برای پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی درکشور وبه تبع آن در شهرستان رابر رقم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بااشاره به اینکه مردم ولایتمدار وبصیر شهرستان رابر زادگاه سردار درهمه مراسمات ملی ومذهبی حضور پررنگ دارند گفت: این مردم درآزمون ۲۲بهمن حماسه آفریدند و درآزمون ۲اسفندماه نیز با انتخاب اصلح حماسه سازخواهندشد.

وی افزود: انتخابات یک تکلیف الهی است وانتخاب نماینده اصلح هم یک تکلیف شرعی است که با این انتخاب  بتواند درصدی از مشکلات مردم کم کند.

فرماندار رابر نیز درحاشیه این مراسم باقدردانی ازحضورهمیشگی مردم رابر درصحنه های انقلابی گفت: در شهرستان رابر نیز همزمان باسراسر کشور اخذرای در ۴۰شعبه اخذ رای ازساعت ۸صبح آغاز شده است.

امیرحیدری افزود: ازآنجا که شهرستان رابر  زادگاه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است ومردم خود را منتقم خون علمدارجبهه مقاومت می دانند انتظار می رود بالای ۹۰درصد مشارکت دراین امرمشارکت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: درشهرستان رابر ۲۳ حوزه سیار و۱۷حوزه ثابت دست اندرکاران درحال اخذ رای شهروندان می باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب