پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:27:43 - پنجشنبه 15 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار حسین معروفی:
برای تعامل و پیشرفت، ذره ای از اصول انقلابی مان کوتاه نخواهیم آمد/ اولویت اول ما تقویت جبهه انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: اعلام می کنم با آن که تعامل مهم است اما جاده تعامل دو طرفه است و برای تعامل و پیشرفت ذره ای از اصول انقلابی مان کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش “ صبح رابر”؛ به نقل از ” راه آرمان ” سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بواسطه اعتمادی که بچهای لشکر ثارالله به من کردند و قرار گرفتن در میان لشکر ثاراللهیون خدا را شکر گذارم.

وی ادامه داد: اقرار می کنم عضو کوچک لشکر ثارالله هستم و در ۸ سال دفاع مقدس در رکاب حاج قاسم سلیمانی بوده ام او را که به اخلاص و ادب می شناختیم .

معروفی تاکید کرد: مکتب حاج قاسم مکتب خوبیها، پاکی ها و سیره ائمه است و آنچه که حاج قاسم را حاج قاسم کرد ترس او از خدا بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: در ادامه راه برادر مجاهدم سردار ابوحمزه به فضل الهی  با روحیه جهادی و انقلابی سعی می کنم آنچه که در جبهه انقلاب است را انجام دهم و به فضل الهی اولویت اول ما تقویت جبهه انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم، نوکری ملت عزیر در حوادث غیرمترقبه، گفتمان سازی مکتب حاج قاسم، کمک به برقراری امنیت پایدار مردمی، حفظ روحیه جهاد مقاومت و استکبار ستیزی و …از جمله دیگر ماموریت های ما است‌.

معروفی تاکید کرد: اعلام می کنم با آن که تعامل مهم است اما جاده تعامل دو طرفه است و برای تعامل و پیشرفت ذره ای از اصول انقلابی مان کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان این که سپاه خانه ملت است، عنوان کرد: سپاه را فدای ملت، انقلاب اسلامی و ولایت می کنیم و خط قرمزمان را معاندان، منافقان، سلطنت طلبان و دشمنان اسلام می دانیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب