پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:38:15 - پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در گفت و گوی اختصاصی مطرح شد؛
حقوق پایین کارگری کفاف مخارج زندگی را نمی دهد
تعدادی از کارگران شهرستان رابر، دغدغه مهم جامعه کارگری را بیکاری، گرانی و حقوق پایین این قشر زحمت کش دانستند و گفتند: حقوق پایین کارگری کفاف مخارج زندگی را نمی دهد.


به گزارش “صبح رابر “؛  به بهانه ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر خبرنگار ما با تعدادی از کارگران زحمت کش شهرستان رابر به  گفتگو نشست.

کارگران دست های زبر و قلب های نرمی دارند حتی نمی دانند هفته و روزی به نامشان است، کرونا زنگ  خطر روزهای سخت را برایشان به صدا درآورده چرا که برای قشر کارگر تعطیلی معنا ندارد.

محمد جواد بارانی کارگر  شاغل در جوشکاری به خبرنگار ما گفت: کرونا فشار زندگی را بیشتر کرده است؛ گرانی، بیکاری، تأمین مخارج زندگی و حقوق پایین کارگری از دغدغه های بیشتر کارگران است،  مسئولان به فکر کارگران باشند.
وی با بیان اینکه ساعت کاری زیاد و حقوق پایین کفاف مخارج زندگی امروزی را نمی دهد افزود:  از مسئولان  تقاضا دارم حداقل برای مخارج زندگی  قشر کارگری که این روزها شرمنده زن و فرزندان خود هستند، وام کم بهره در نظر بگیرند.
این کارگر رابری به نقش موثر کارگران در اقتصاد اشاره کرد و افزود: کارگران نقش موثری در پیشرفت و توسعه یک جامعه دارند.

علیرضا صفاری کارگری که اهل کار و تلاش است  و روحیه جهادی دارد گفت: کارهای جهادی زیادی از رزمایش خدمت سال گذشته در خدمت رسانی به اهالی روستای سیل زده حمیدیه اهواز تا رزمایش کمک  مومنانه در  موکب شهدای رابرانجام دادیم.

وی با اشاره به دغدغه کارگران اذعان کرد: از روزی ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرده؛  سختی و گرفتاری مردم به ویژه قشر کارگران زیادتر شده و مشکلاتی برای مردم  به وجود آورده است.

صفاری شیرین ترین خاطره  روز کارگری را در کمک رسانی به مردم حمیدیه  اهواز دانست و افزود:  به مدت ۱۴ روز در روستای  سیل زده حمیدیه اهواز سال گذشته با کمک خیرین  و سید ابوالقاسم میرسیدی برادر شهید کمک هایی صورت گرفت.

وی افزود : پیشه من بنایی است، از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۸ شب  کار می کنم، با وجود گرانی ها زندگی را به سختی می گذرانیم از مسئولان می خواهم به فکر قشر کارگر باشند، حداقل برای کارگران یک سبد کالا در نظر بگیرند.

صفاری عنوان کرد: شغل کارگری امنیت  شغلی ندارد اگر یک روز نتوانم کاری انجام دهم زندگی خیلی سخت تر می شود.

وی ازهمه مسئولان خواست به  فکر کارگران باشند، زمانی سردار حاج قاسم سلیمانی بود با تفکر جهادی و اندیشه بسیجی قشر زحمتکش کارگر را زیاد حمایت می کرد اما اکنون  کارگران سرگردان و حیرانند.

این کارگر زحمت کش در پایان این روز را به همه کارگران به ویژه کارگران شهرستان رابر تبریک گفت.

انتهای پیام/ 

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب