پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:16:08 - شنبه 13 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس شبکه و بهداشت درمان شهرستان رابرخبر داد:
مثبت شدن تست کرونای یک نفر دیگر در رابر/ خطر شیوع کرونا همچنان باقی است
رئیس شبکه و بهداشت درمان شهرستان رابر از مثبت شدن تست یک نفر دیگر در رابر خبرداد.

محمد رضا فرحبخش رئیس شبکه و بهداشت درمان شهرستان رابردر گفت و گو با خبرنگار صبح رابر در خصوص  آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در رابر گفت: با مثبت شدن تست این یک نفر مجموع  تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در رابر  به ۲ نفر رسید.

وی ابتلا به ویروس کرونا دکتر سالاری  و سایر شایعات را تکذیب کرد و افزود:  خطرشیوع کرونا همچنان باقی است و به مردم توصیه می شود نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات، مغازه ها، بانکها، عابر بانکها و میهمانی ها پرهیز شود.

رئیس شبکه و بهداشت درمان  شهرستان رابر با بیان اینکه این بیماری ننگ نیست و از هوا منتقل می شود، گفت: این بیماری  مثل بیماری سرماخوردگی است، تست کرونا در درمانگاه شهدا و بیمارستان رابر رایگان انجام می شود درصورت داشتن علائم و یا تماس با فرد مبتلا به بیماری کرونا، هر چه سریعتر به این مرکزمراجعه کنید.

فرحبخش، در پایان با تأکید بر اینکه از مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان و کرمان جدا خودداری کنیدچرا که خطر کرونا دربیمارستان کرمان و یادر بین راه بیشتر است گفت: جواب آزمایش و تست کرونا به بیمارستان رابر ارسال می شود‌ لذا جهت جلوگیری از آلوده کردن خود و سایر همشهریان از مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان از جمله کرمان اکیدا خودداری کنید.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب