پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:44:03 - شنبه 20 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛
اجرای ۱۳۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در ۲۳ شهرستان استان کرمان/برای زدودن فقر باید نگاه جامع الاطراف داشت
سردار معروفی از اجرای ۱۳۹ پروژه عمرانی با بازه زمانی کمتر از ۶ ماه در ۲۳ شهرستان استان خبرداد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی بسیج سازندگی در شهرک صنعتی کرمان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: همان طور که ما دشمن آمریکا و صهیونیسم هستیم، دشمن واقعی فقر و محرومیت نیز هستیم.

وی گفت: برای زدودن فقر و محرومیت از جامعه انقلاب اسلامی باید همه دست به دست هم دهند و قرارگاهی و جهادی عمل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، افزود: برای زدودن فقر نباید نگاه مذهبی، سیاسی و قومیتی داشته باشیم بلکه نگاه باید جامع الاطراف با کرامت انسانی و انقلابی باشد و این رسالت امروز سپاه و بسیج است و امید که این انسجام بوجود آید و ما باید برای رفع فقر و محرومیت به کلیه نقاط مختلف استان، شمال، جنوب، غرب و شرق و چه حاشیه مرکز استان ورود و مشکلات مردم را با توکل به خداوند برطرف کنیم.

سردار معروفی از اجرای ۱۳۹ پروژه عمرانی با بازه زمانی کمتر از ۶ ماه در ۲۳ شهرستان استان  خبرداد.

وی، اعتبار این پروژه ها را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان و اذعان کرد: ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه اجرایی این ۱۳۹ پروژه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به فرمایش حضرت آقا اشاره و بیان کرد: ایشان به فعالیت  گروه جهادی تاکید بسیار داشتند و می فرمودند که فعالیت جهادی باعث ۴ رخداد مهم از جمله کاهش هزینه ها، بازه زمانی کم، مشارکت جدی مردم و نظارت مردمی می شود.

سردار معروفی، ۱۳ پروژه  آبرسانی در ۵ شهرستان، ۵ پروژه احیا و لایه روبی قنوات در ۴ شهرستان،یک پروژه  ذخیره آب در یک شهرستان، ۱۵ پروژه تعمیر و ساخت مسجد  و حسینیه در ۴ شهرستان، ۳ پروژه انتقال آب و کانال در ۳ شهرستان، ۴ پروژه خانه عالم در سه شهرستان، ۵۳ پروژه ساخت و تکمیل خانه های محروم در ۱۲ شهرستان، دو پروژه زمین ورزشی روباز در یک شهرستان، یک پروژه حمام عمومی در یک شهرستان، ۳۶ پروژه سرویس بهداشتی در  ۷ شهرستان، یک باب غسالخانه در یک شهرستان، ۳ پروژه ساخت مدرسه  در سه شهرستان، دو باب مسکن مددجویان  در یک شهرستان را از جمله  ۱۳۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در ۲۳ شهرستان استان  عنوان کرد که با حرکت جهادی و انقلاب انجام شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی همچنین از احداث ۱۰۴۰ سرویس بهداشتی درمناطق سیل زده رودبار جنوب و ده رضای ریگان در روزهای اول و دوم ماه مبارک رمضان توسط گروه های جهادی خبر داد و اذعان کرد: در ۲۵ اردیبهشت ماه فاز اول خانه های مددجویان کمیته امداد در شرق و غرب استان واگذار خواهند شد.

به گزارش راه آرمان، امروز دو باب منزل در شهرک صنعتی کرمان افتتاح شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب