پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:01:19 - چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
نگاه به رابر مأموریت انقلاب اسلامی است / کرمان به واسطه اسطوره مقاومت جهانی شد
سردار حسین معروفی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر از ثبت اردوی چهارم کشوری حضور کاروان راهیان نوردرگلزارشهید سلیمانی خبردادو گفت: تا دوماه آینده زمینه حضور این کاروان را به شهرستان رابرو روستای قنات ملک فراهم می کنیم کرمان به واسطه اسطوره مقاومت جهانی شد نگاه به رابر مأموریت انقلاب اسلامی است.

به گزارش“صبح رابر”، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر ظهر امروز با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه رابر، فرماندار رابر و جمعی از فرماندهان استانی وشهرستانی درمحل مسجد مصلی فاطمه الزهراء(س) رابر برگزارشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین ضمن عرض تسلیت فراررسیدن لیالی قدر وشهادت مولای متقیان علی (ع) گفت: باتوجه به شیوع کرونا بچه مسجدی ها ومذهبی ها بیشترین ضرر را کردند وامیدوارم از فرصت به وجودآمده احیای معنوی استفاده کنیم.

سردار معروفی با بیان اینکه خدا را شاکرم توفیق حضور درشهرولایی ومعنوی زادگاه سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی پیداکردم گفت: هرقبیله وطایفه ای را با عقبه خود تعریف می کنند و عقبه رابر بامردمی مومن، ارادتمند به اهل بیت(ع)، سلحشورکه بیشترین شهید را با جمعیت موجود خود برای اسلام تقدیم کرده است و تفکر انقلابی می شناسیم.

انقلاب اسلامی ادامه دهنده رسالت نبوی، غدیر و نهضت عاشورا است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده رسالت نبوی، غدیر و نهضت سرخ عاشوراست گفت: انقلاب اسلامی به فضل الهی فخر انبیاء و اولیا الهی است ادامه نهضت اسلام و امام عظیم الشأن این انقلاب، احیاگر اسلام ناب محمدی است.

سردار معروفی تصریح کرد: انقلاب باهدایت الهی، توجه ائمه و مدیریت صحیح رهبرمعظم انقلاب ومجاهدت شهید سلیمانی وامت اسلام دارای قابلیت های منحصر به فردی است.

ترس دشمن از هوشمندی نظام جمهوری اسلامی است

سردار معروفی بابیان اینکه دعوای ملتها برسر هوشمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: دربرهه ای که کرونا دنیای اروپا را زمین گیرکرده در کشور ما ماهواره به فضا فرستاده می شود.

وی بابیان اینکه ملت ماهوشمند ودارای قدرت بازدارندگی بالاست گفت: پایه اسلام ما شیعی است و درادامه آن رهبری هوشمند که برای به ثمر نشاندن این انقلاب شیعه وسنی به میدان آمدند وهیمنه آمریکا را شکستند.

وی عنوان کرد: هدف دشمن از تحمیل جنگ نابرابر تصرف کردن خرمشهر و اهوازو..نبود واین موضوع در درجه دوم قرار داشت گفت: هدف دشمن در همان زمان هم با ترسی که از فراگیرشدن انقلاب داشت زدن انقلاب بود.

وی بابیان اینکه مردم خط قرمز انقلاب اسلامی هستند گفت: مقابله دشمن با فکر واندیشه مااست وکشوری که تحریم شد و جوانان آن اندیشمند هسته ای شدند نشان دهنده هنرانقلاب ودین است.

ماهواره فضایی را رویش های انقلاب ساختند

سردارمعروفی اظهارداشت: ماهواره فضایی را رویش های انقلاب ساختند که این نشاندهنده هوشمندی ملت ماست.

سردارمعروفی بابیان اینکه جنگ ۸ماهه نرم سال ۸۸ ازجنگ ۸ساله سخت تربود گفت: ملت با هوشمندی درتبعیت از مقام معظم رهبری ۹دی تاریخ را تغییر دادند.

وی با بیان اینکه ۹ دی تاریخ و نظام سیاسی را تغییر داد اظهارداشت: درحرکت های ۹۶،۹۷،۹۸ که دشمن مستانه درمیدان برای ملت می تاخت مردم هوشمند خود را ازمسیر تفاله های دشمن جدا کردند.

وی افزود: درسیل امسال و سال گذشته وکرونا بیشترین مدیریت توسط مردم صورت گرفت.

سردارمعروفی اظهارداشت:سپاه یک نهاد صرفا نظامی و امنیتی نیست بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است که در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد ورود پیدا خواهد کردوازکسی دستور نمی گیرد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی و رسالت محور است و براساس نگاه و نظر مقام معظم رهبری به صورت انقلابی عمل کرده و خواهد کرد.

فعالیت ۹۷ هزار بسیجی در سطح استان برای مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: درمقابله با کرونا ۹۷هزاربسیجی دراستان با۲۴۵گروه جهادی و در حال حاضر با جمعیت خواهران بسیجی در سرتا سر استان ۱۱۰کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده است و روزانه ۵۵ هزار ماسک تولید می شود.

وی بااشاره به رزمایش همدلی وکمک مومنانه گفت: مردم ما درزمان امام غیرمعصوم کاری کردند که درزمان امام معصوم نشد.

وی ادامه داد: آخرین تعریف آمریکایی ها از کشور مااین است که می گویند درخاورمیانه بایک ابرحریف روبرو هستیم که نقشه ،سناریو وهدف ما را می داند و به مردم تبیین وملت به زیبایی از او تبعیت می کنند.

حاج قاسم الگوی نظام سیاسی انقلاب اسلامی است

وی درادامه سخنانش با اشاره به شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم الگوی نظام سیاسی انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی بااشاره به اینکه دشمن نمی تواند ببیند زیرجنازه حاج قاسم ۲۵ میلیون نفربا افکارواحزاب مختلف قراربگیرند وضجه درفراق این سربازولایت بزنندگفت: تاثیر شهادت سردارسلیمانی دربعضی عرصه ها بیشتر از حیات این شهید والامقام بود.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی ولایت پذیر مطلق بودگفت: سردارسلیمانی عزیز شد چون سردار بامیل امام کار می کرد و سردار در وصیت نامه اش با ۶ مرتبه تکرار بزرگترین شمول پیروزی را اطاعت پذیری از ولایت عنوان کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ولایت رحمت، خورشید وباران و پدراست که برهمه می بارد گفت: باوجود ولایت ما نباید درگیرنورافکن های اطراف شویم.

سردارمعروفی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مکتب ومدرسه است گفت: شهید سلیمانی یعنی مصونیت جامعه اسلامی، جبهه حق، جبهه انقلاب اسلامی یعنی ما درمدرسه ومکتب ایشان می توانیم تربیت شویم وحاج قاسم شویم.

وی اظهارداشت: مکتب شهیدسلیمانی مکتب ائمه(ع)، عاشورا و حضرت امام خمینی (ره) است.

سردار سلیمانی بزرگترین شبکه ساز جهان اسلام بعد از امام راحل(ره) بود

فرمانده سپاه ثارالله استان رمز عملی موفقیت سردارسلیمانی را اخلاص او عنوان کرد و گفت: مالک اشتر دراجرای فرامین امام هوشمند بود، تردید نمی کرد ودرزمانی که همه خواب بودند اوشبکه سازی جهان اسلام را می کرد.

وی افزود: بعدازامام بزرگترین شبکه سازی اسلامی را شهید سلیمانی کرد.

کاروان های راهیان نور به روستای قنات ملک زادگاه شهید سلیمانی می آیند

سردارمعروفی در پایان سخنانش از ثبت اردوی چهارم کشوری حضور کاروان راهیان نوردرگلزارشهید سلیمانی خبرداد و گفت: تا دوماه آینده زمینه حضور این کاروان را به شهرستان رابرو روستای قنات ملک فراهم می کنیم کرمان به واسطه اسطوره مقاومت جهانی شد نگاه به رابر مأموریت انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه این مراسم را تجلیل از یک مجاهد و معرفی مجاهد دیگری خواند و افزود: ریاست در سپاه، فرماندهی در بسیج ممنوع است.

سردار معروفی به دو نوع مدیریت با بسیجیان و  پاسداران اشاره کرد و گفت: هدف اینکه  فرمان امام روی زمین نماند در نظامی گری محکم می ایستیم در جامعه و مردم فرماندهی نمی کنیم بلکه  نوکری می کنیم،  همان کاری که مالک اشتر انقلاب ما انجام داد.

 وی خاطر نشان کرد:  در بسیج و سپاه باید مجاهدت کرد مقام، مکان  و زمان نشناسد، سپاه پاسداران دستاورد انقلاب مردم است.

گفتنی است در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان علیرضا خواجه حسنی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر معرفی و از زحمات امام بخش قدردانی شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب