پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:14:01 - پنجشنبه 1 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سازمان بسیج مستضعفین:
به زودی نابودی اسرائیل را جشن خواهیم گرفت
سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، تاکید کرد: بسیجیان سراسر عالم به زودی روز خوش پس از نابودی اسرائیل را با نماز گزاردن در قدس شریف جشن خواهند گرفت.

به گزارش “صبح رابر”، به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، تاکید کرد: بسیجیان سراسر عالم به زودی روز خوش پس از نابودی اسرائیل را با نماز گزاردن در قدس شریف جشن خواهند گرفت.

سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

بنابر این گزارش متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین- سوره قصص-آیه۵

دهه های مدیدی است که پیکر واحد امت اسلامی زخم خورده لکه ننگی خبیث و جنایت کار و رژیمی غاصب و جعلی است.

جماعتی قلیل و بی هویت بنام رژیم غاصب صهیونیست که با ظلم و اشغالگری قطعه ای ناب و حساس از سرزمین های اسلامی را با زور و طمع تصاحب نموده تا برای چنگ اندازی برمنابع ملت ها و مدیریت شیطانی جهان از هیچ ابزاری فروگذار ننمایند.

رژیم کودک کش صهیونیستی در طول سال های غصب و غارت فلسطین عزیز، گرچه با هدف تسلط بر امت اسلامی تاسیس شد و از سوی شبکه جهانی استکباری نیز با تمامی امکانات و تجهیزات مادی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یاری شد اما با سدی عظیم و مقتدر با عنوان بیداری امت اسلامی مواجه گردید و نتوانست اندیشه پلید غصب نیل تا فرات را تحقق بخشد.

این در حالی است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سرزمین عزیزمان، ملت ایران با هدایت های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی، رحمت الله علیه، با شناخت عمیق و هدف گیری اصلی مواجهه با ظلم و تجاوز اسرائیل خبیث، به سنگر مقابله با این رژیم جعلی مبدل شد و رویارویی امت اسلامی با استکبار جهانی به نقطه تعیین کننده و نهایی غلبه مستضعفین بر مستکبرین نزدیک تر گردید.

به فرموده مقتدای کبیر انقلاب ، فلسطین پاره ای از جهان اسلام است و اسرائیل، غده ای است سرطانی و شوم در سرزمین های اسلامی .به همین سبب ملت مسلمان ایران با پا نهادن در مسیر حق و استمرار استقامت، به یاری مظلومین مغصوب فلسطین شتافت و در این راه، امت های دیگر اسلامی و حتی ملل مستضعف دیگر را نیز به این وادی رهنمون ساخت.

اگر دیروز دشمن مستکبر و جعلی اسرائیل، سیلی آزادسازی خرمشهر قهرمان یا جنوب لبنان را بر چهره خویش احساس نمود، امروز با بپا خاستن ملت های مستضعف از لبنان و فلسطین تا یمن و عراق و سوریه تا سایر بلاد اسلامی، در انتظار محو کامل از نقشه جهان و اضمحلال نهایی به سر می برد.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قدس کلید رمز آلودگشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است تا با تحقق نابودی کامل اسرائیل جنایتکار توسط مظلومین عالم، آمادگی جهانی برای وعده فرج موعود محقق گردد.

از این روست که از زمان اعلام روز قدس به عنوان روز امت اسلامی، گرچه این روز به لحاظ تاریخی تکرار شدنی است اما با کنار هم نهادن نمودار مسیر حرکت مسلمانان در این روز در طول سالهای متمادی، رشد بیش از پیش هدف گیری صهیونیسم و فتح قله ها یکی پس از دیگری محقق شده و مشخص شده است که امروز بسیجیان خمینی کبیر اعلی الله مقامه الشریف در اقصی نقاط عالم، با عزمی جزم و ندایی واحد از خرمشهر تا صور و صیدا و از بیروت تا حلب و در نهایت تا رسیدن به قله نهایی آزادسازی فلسطین عزیز و پاک کردن لکه ننگ صهیونیستی از پا نمی نشینند.

در این بین گرچه ملت های آزادی طلب و عدالت خواه خون های پاک فرزندانی همچون شیخ احمد یاسین ها، راغب حرب ها، عماد مغنیه ها، تهرانی مقدم ها و قاسم سلیمانی ها را تقدیم آرمان نهایی آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین نموده اما نیک می دانند که نه تنها خون مطهرشان هدر نرفته است که ارواح مطهر شهیدان راه قدس در زندگی جاوید خود در ملأ اعلی نیز همان هدف الهی خویش در زندگی مادی را ادامه داده و با کمک الهی، پیروزی خون مقدس بر شمشیر سفاک صهیونیسم را عینیت خواهند بخشید.

امسال در حالی به استقبال روز قدس می رویم که این روز مزین به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و قطعا سند و چشم اندازی ارزشمند برای امت محمدی صلی الله علیه و آله برای آزادی قدس شریف خواهد بود.

سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و با بزرگداشت نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعلام می دارد که گرچه امسال به دلیل ملاحظات شیوع ویروس منحوس کرونا حضور میدانی ملت مسلمان ایران در شهرهای کشور محدود شده اما هدف اصلی روز قدس که همانا جهت گیری جدید برای هدم کامل رژیم جعلی اسرائیل است با قوت و قدرت تمام دنبال خواهد شد و بسیجیان سراسر عالم به زودی روز خوش پس از نابودی اسرائیل را با نماز گزاردن در قدس شریف جشن خواهند گرفت. که خرمشهر های بعدی پس از سوم خرداد ۶۰ یکی از ورای دیگری از راه خواهد رسید. انشالله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/ا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب