پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:58:17 - جمعه 2 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دلنوشته‌های رابری ها برای نخستین روز قدس بدون حاج قاسم سلیمانی
به گزارش “صبح رابر “؛ روز قدس هر ساله مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، امسال یک تفاوت اساسی با روز قدس در سال‌های گذشته دارد تفاوتی با نام سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی؛  روز قدس سال ۹۹ بدون حضور شهید سلیمانی انجام می شود و جای خالی‌ای که شاید […]

به گزارش “صبح رابر “؛ روز قدس هر ساله مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، امسال یک تفاوت اساسی با روز قدس در سال‌های گذشته دارد تفاوتی با نام سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی؛  روز قدس سال ۹۹ بدون حضور شهید سلیمانی انجام می شود و جای خالی‌ای که شاید تا ابد خالی بماند.

اما دیگر تفاوت روز قدس امسال، برگزار نشدن این مراسم به دلیل شیوع ویروس منحوس کروناست، ویروسی که تا کنون نزدیک به پنج میلیون نفر را در سراسر جهان درگیر خود کرده است؛ به همین دلیل مسئولان امر تصمیم گرفتند تا برای حفظ جان هموطنان عزیز، مراسم امسال برگزار نشود.

در ادامه  دلنوشته‌های شما را می خوانیم:

جلالی نوشت:

سلام بر شهید سردار دلها حاج قاسم عزیز روز قدس ۱۳۹۹ جای سردار عزیز مان سردار دلها بسیار خالی است.

سردار که شهید قدس بود و نامیده شد و یادش گرامی.

می خواهم بگویم ای شهید بزرگوار خیلی دلتنگتون هستیم اینقدر که اشکم مجال نمی دهد ادامه دهم . یادت گرامی و راهت پر رهرو باد .

ای شهید تا زنده ام لحظه ای فراموشت نمی کنم و آن رشات هایی که در طول ۴۰ سال از خودتان برای مظلومین عالم انجام داده اید و مزد همه این مجاهدات هایت اجر و پاداشی نمی توانست جز شهادت باشد.

شما کاربران عزیز سایت تحلیلی و خبری صبح رابر  می‌توانید با محوریت روز قدس و نبود حاج قاسم؛ دلنوشته‌های خود را در قسمت نظرات کاربران همین خبر برای ما ارسال کنید.

منتظر نظرات شما هستیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب