پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:33:43 - جمعه 9 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت رابر:
افرادی که چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند/بزرگترین آفت مدیریت ضعف در تدبیر است
حجت الاسلام سمیعی گفت: کسانی چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از خصوصیات انسان با تقوا انفاق است خداوند متعال تاکید می کند از آنچه روزی شما کردیم انفاق کنید.

وی با اشاره به روایت حضرت محمد (ص) که فرمودند: بهترین دست ها، دست انفاقگر است، افزود: اهمّیّت انفاق درتعجیل کردن ، بدون منت و مخفیانه است هر چند آشکارا انفاق کردن ثواب دارد گاهی نیاز به تبلیغ است.

حجت الاسلام سمیعی گفت: تقوا زمینه ساز نزول برکات است ایمان به تنهایی کافی نیست امّا آنچه که به کار بها و ارزش می‌دهد عمل و تقواست با ایمان، عمل و تقوا برکات الهی حتمی است.

امام جمعه موقت رابر همچنین رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خردادرا گرامی داشت و افزود: امام بزرگوار به خدا اعتماد کرد و پیروز شد.

وی انقلاب را یک نعمت خواند و تصریح کرد: نسبت به این انقلاب ناشکری نکنید بی توجهی نکنید اگر به ظالمان تکیه کنید به آتش تمسک کرده اید نگذارید خدا مارا تحریم کند.

حجت الاسلام سمیعی گفت: کسانی چشم امید به شیطان بزرگ دارند از تحریم های خدا بترسند.

وی با اشاره به آغازرسمی مجلس یازدهم عنوان کرد: امروز ضدانقلاب کسی است که آن کاری که مشغول هست، در آن کار کوتاهی کند،  مرفهین بی درد نباید به مسئولیت های کلیدی تکیه کنند.

امام جمعه موقت با اشاره به آفت های دنیا بیان کرد:  در بهترین مزرعه علف های هرز رشد می کند مواظب باشید بزرگترین آفت مسئولین و  زمامداران ضعف در تدبیر است ضعف بصیرت مشکل ساز است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلام حقیقت امامت و ولایت را آشکار کرد در مسیر ظهور حرکت کنیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب