پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:01:26 - یکشنبه 11 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار رابر:
تأخیر در اجرای پروژه بلوار چمران به دلیل معارضین شخصی است
احمد علی طیاری گفت: تأخیر در اجرای پروژه چمران به دلیل معارضین شخصی است تا زمان اتمام پروژه مردم و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین استفاده کنند.

به گزارش “صبح رابر”؛ چاله چوله ها سالها است که معضل خیابان های شهر رابر شده است در همین راستا گفت و گویی با شهردار رابر داشتیم.

احمد علی طیاری شهردار رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر در خصوص مشکلات خیابان امیر کبیر و بلوار چمران گفت: خیابان امیر کبیر از مسیرهای پرتردد است از جمله عبور آمبولانس که ایمن سازی مسیر با روکش آسفالت نقش مهمی در ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده ای خواهد داشت روکش آسفالت  این خیابان در ۶ ماهه اول سال جاری انجام می شود.  

وی، در خصوص مشکلات بلوار چمران عنوان کرد: جوی آب مربوط به کشاورزان است هیچ تعهدی در این خصوص  نداریم کانال کشی وظیفه ما نیست هر چند جدول یا کانال کشی  شهرداری مانعی برای  آب کشاورزی ایجاد نمی کنیم.

طیاری گفت: تأخیر در اجرای پروژه چمران به دلیل معارضین شخصی است تا زمان اتمام پروژه مردم و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین استفاده کنند.

شهردار رابر آسفالت و تکمیل جدول را بستگی به اعتبارات دانست و گفت : پروژه بلوار چمران حداقل بالغ بر چهار میلیارد اعتبار نیاز دارد این عملیات عمرانی شامل آزاد سازی، زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت مسیراست.

وی همچنین  مشکل چهار راه خواجو را  معارض شخصی  خواند و افزود : سعی کردیم با توافق مشکل را حل کنیم  که در جلسه شورای شهر مطرح و به آن رسیدگی می شود.

شهردار رابر همچنین با اشاره  به مشکل جدول گذاری کوچه حافظ ۳ گفت:  متاسفانه  پیمانکار پروژه را نیمه کاره رها کرد از این رو قراردادی با پیمانکار جدید بسته شد ظرف مدت  ۸ تا ۱۰ روز آینده تمام می شود.

وی نیز در خصوص کوچه مدرسه  شبانه روزی تاج الدینی یادآور شد: با توجه به انتهای  خبابان تاج الدینی کوچه مدرسه شبانه روزی تاج الدینی کاربری زمین زراعی و در حریم قنات است تا تغییر کاربری پیدا نکند در حال حاضر شهرداری هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب