پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:15:26 - چهارشنبه 28 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مکتب شهید سلیمانی منظومه معرفتی، ایمانی وعملیاتی که یک ملت را رهبری کند
حجت الاسلام امان الله علیمرادی گفت : در منزلت شهرستان رابر همین بس که فرزندی ازاین دیار به مقامی می رسد که رهبرمعظم انقلاب از او به عنوان یک مکتب یاد می کند یعنی یک منظومه معرفتی، ایمانی وعملیاتی که قدرت دارد یک ملت را رهبری کند.

به گزارش “صبح رابر “؛ مراسم یادواره مجازی سردار سلیمانی و ۳۵۰شهید شهرستان رابر و ۸شهید گمنام به میزبانی ۷۲ شهید پایگاه حضرت ابوالفضل (ع)رابر همزمان با  سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با حضورحجت الاسلام  علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خانوداه معظم شهدا، مسئولان شهرستان و  اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان رابربا رعایت فاصله اجتماعی در مسجد امام حسین(ع)  این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد شهدا گفت: باید اعتراف کرد و شهادت داد درتاریخ انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل آغاز و تا ظهور صاحب عالم ادامه خواهد یافت شهرستان رابر سرافرازعمل کرده و در دفاع از انقلاب واسلام به برکت سرداران شهید وفرماندهان بزرگی همچون سردارسلیمانی در پیشگاه اسلام، پیغمبراکرم (ص)، امیرالمومنین علی (ع)، حضرت فاطمه واولادشان خود را سربلند و سرافرازساخته و پیشتازاست.

وی با بیان اینکه کمترمردمی یا مکان هایی به چنین توفیقاتی دست می یابندعنوان کرد: در منزلت شهرستان رابر همین بس که فرزندی ازاین دیار به مقامی می رسد که رهبرمعظم انقلاب از او به عنوان یک مکتب یاد می کند یعنی یک منظومه معرفتی، ایمانی وعملیاتی که قدرت دارد یک ملت را رهبری کند.

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری افزود: این شهرستان خوشنام و خوش آوازه به برکت چنین سردارانی به لحاظ کمیت هم جزء برگزیدگان درمیدان شهادت است.

حجت الاسلام علیمرادی  دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به درس معارف امام جعفرصادق (ع) گفت: امام صادق (ع)  و امام باقر(ع) فرصتی یافتند که بخشی از معارف دین را تبیین کنند.

وی در پایان با اشاره به روایتی از امام جعفرصادق (ع) خاطر نشان کرد:  اگرسه خصوصیت زهد دردنیا، فقه در دین شناسی وعیب شناسی درآن جمع باشد وبه آن سه عمل شود دنیا وآخرتش آباد است.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب