پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:01:07 - یکشنبه 1 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار با رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر مطرح شد؛
عدالت و امنیت امید مردم را فراهم می کند/ برخورد قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم در رابر
محمد جعفری با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا با سوداگران مرگ گفت: امید می‌رود با همت و تلاش جمعی بتوانیم اقدامات مجرمانه را کاهش دهیم.

 به گزارش “صبح رابر” ؛ در اولین روز ازهفته قوه قضائیه رئیس واعضای شورای تامین شهرستان رابر با رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر و همکارانشان دیدار و گفتگو کردند.

اسفندیارپور رئیس اطلاعات شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در این دیدار با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: اعضای شورای تامین با سیستم قضایی تعامل خوبی دارند.

وی با اشاره به  عملکرد دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد افزود: دستگاه قضا  پاکسازی و برخورد با فساد را از درون سیستم خود شروع کرده است امیدوارم مقابله با فساد به همه دستگاه ها سرایت  پیدا کند.

اسفندیارپور گفت: با مفسدان اقتصادی برخورد جدی صورت می گیرد .

وی با اشاره به رضایتمندی مردم در رسیدگی پرونده ها گفت: می طلبد مدیریت به همان شکل  تداوم پیدا کند علاوه بر اینکه سطح امنیت را بالا می برد و باعث بهبودی  وضعیت اقتصادی مردم می شود .

اسفندیارپورادامه داد: تنها امید مردم عدالت و امنیت است، در این حوزه  بتوانیم امنیت  و عدالت در سطح شهر ستان رعایت کنیم  و این اعتماد عمومی را تقویت کنیم.

مهندس امیر حیدری فرماندار رابر نیز با تبریک هفته قوه قضائیه ضمن قدردانی از تلاش های دستگاه قضا گفت:  با قاچاقچیان عمده مواد مخدر، جمع‌آوری مشروبات الکلی و مخلان امنیت و آرامش مردم در شهرستان رابر باید به صورت قاطع برخورد شود تا از ارتکاب به جرائم خشن جلوگیری شود.

 وی  امنیت شهرستان رابر در وضعیت مطلوبی خواند، و افزود: زمینه بروز ۹۵درصداز سرقت های خرد را مصرف مواد مخدر فراهم می کند با تداوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت  درصد جرایم  کاهش می یابد.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت  شهرستان رابر با گرامیداشت  هفته قوه  قضائیه و تبریک این  روز گفت:  به نمایندگی از سپاه  اعلام آمادگی کرده هر جا مشکلی باشد و نیاز باشد در  کنار  شما هستیم.

وی افزود: هر جا با اقتدار در مقابل ناامنی ظاهر شدیم پاپس کشیدند و هر جا کوتاه آمدیم چند قدم جلو آمدند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر ضمن تشکر از زحمات رئیس حوزه قضایی و همکارانشان در این شهرستان نیز آرزوی موفقیت کرد.

 فرمانده نیروی انتظامی  نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه  قضایئه، مشکل اساسی شهرستان را افغانه  خواند و گفت: برخورد قاطع  و محکم با افغانی کش ها در سه ماه اخیر  صورت گرفت.

وی مشکل دیگر را با توجه به شرایط کرونا مواد مخدر صنعتی دانست و افزود: با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر صنعتی  برخورد قاطع ‌با قاچاق مواد صنعتی ارتقاء می بخشیم  و برخی  باندهای قاچاق صنعتی  نیز شناسایی شده است.

دراین نشست رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر نیز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد وخاطره سیدالشهدای هفتم تیر شهید بهشتی و یارانش و سیدالشهدای مقاومت سردارسلیمانی و قدردانی از حضور مسئولان شهرستان رابر گفت:  همکاری وهمراهی ادارات ومسئولان این شهرستان با دستگاه قضا ستودنی است لحظه ای از ارائه خدمت صادقانه به همشهریان خود دریغ نمی کنیم.

جعفری افزود: درراستای ارتقای امنیت درشرایط کرونایی میدان را خالی نکردیم و فعالانه  دربرخوردقاطع با قاچاق افاغنه و قاچاقچیان  تلاش می کنیم.

وی عنوان کرد: امید می‌رود با همت و تلاش جمعی بتوانیم اقدامات مجرمانه  را کاهش دهیم.

محمد  جعفری درپایان سخنان خود از تلاش های قضات شهرستان وهمکاران خود قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این دیدار از زحمات محمد جعفری رئیس دادگاه عمومی رابر و محمدی و پوراحمد قضات دادگاه عمومی شهرستان وهمکارانشان با اهدای لوح تقدیر  قدردانی شد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب