پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:34:17 - چهارشنبه 4 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در جلسه شورای اداری شهرستان رابر مطرح شد؛
سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان رابر/ تکامل انسان با عمل به توصیه های اهل بیت(ع) محقق می شود
فرماندار رابر از سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان رابر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به این که اقتصاد شهرستان رابر وابسته به بخش کشاورزی است؛ امید است، بتوانیم با حضور وزیر جهاد کشاورزی تحول و رونق بیشتری در این حوزه در شهرستان رابر شاهد باشیم.

به گزارش “صبح رابر “؛ جلسه شورای اداری شهرستان رابر با حضور امام جمعه رابرو مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رابر برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر با بیان روایتی از امام جعفرصادق (ع) گفت: برای اهل بهشت چهار نشانه دارند: ؛ خوش رویی ، زبان نرم ، دل مهربان ، به دنبال حل مشکلات مردم است.
وی افزود: خداوند هرکس را دوست بدارد وظایف بیشتری بر عهده اوگذاشته است شایسته است تا با عمل به توصیه‌ها و رفتارهای خواسته شده، خود را آراسته به رفتارهای آسمانی اهل بیت (ع) کنیم.
امام جمعه رابر با اشاره به زندگی نامه سردار دل ها عنوان کرد: سردار سلیمانی با زبان لطیف و با خوش خلقی دل مردم را به دست می آورد، پس اگر ما در مسیر سردار قدم برداریم قطعا در برزخ سردار به شفاعت ما می آید.
فرماندار رابر نیز دراین جلسه با بیان اینکه نظام ما به برکت خون شهیدان والامقام به ثمر نشسته و ما مدیون خون آنها هستیم گفت: اکنون وظیفه ماست به پاسداشت خون شهیدان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیریم.
وی از سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان رابر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به این که اقتصاد شهرستان رابر وابسته به بخش کشاورزی است؛ امید است، بتوانیم با حضور وزیر جهاد کشاورزی تحول و رونق بیشتری در این حوزه در شهرستان رابر شاهد باشیم.
درادامه جلسه فرماندار از زحمات دلسوزانه اداراتی که با پشتکار و جدیت، پیگیر حل مشکلات مردم هستند تقدیر و تشکر کرد و گفت: ادارات باید بحث تکریم ارباب رجوع را در دستور کارخود قرار دهند .
امیر حیدری همچنین افزود: دستگاه های اداری در مصرف برق صرفه جویی کنند تا با بحران کمبود انرژی روبرو نشویم .
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان همگی موظف به رعایت بهداشت فردی و عمومی و رعایت فاصله اجتماعی هستیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب