پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:49:41 - چهارشنبه 4 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
«جهش تولید» یک شعار نیست؛ بلکه یک فتوا و حکم است
سردار معروفی بابیان اینکه فرمان حضرت آقا در ابتدای سال مبنی بر جهش تولید یک شعار نیست بلکه فتوا و حکم است، گفت: امروز ما وظیفه داریم جریان تولید در کشور راه بیاندازیم و برای نامگذاری سال در کشور جریان‌سازی کنیم.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز رشد «شهید حاج مهدی زندی» اظهار کرد: مزین کردن اماکن و موسسات علمی و آموزشی به نام شهدا کار بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شهید زندی در دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه ها و دیده بانی خلاقیت به خرج می داد تا لشکر کمتر تلفات دهد، گفت: در سال ۶۳ در لشکر ۴۱ ثارالله در اهواز در اردوگاه شهید کازرونی روز پاسدار قرار بود پاسدار نمونه معرفی شود، در نماز جماعت ظهر بود که فرماند حاج قاسم سلیمانی از پشت تریبون نام شهید زندی را برد، اما حاج مهدی زندی بلند نشد و ثانیه ای نگذشت که بلند بلند شروع به گریه کرد، حاج قاسم مجددا نامش را اعلام کرد، این بار دو رزمنده زیر بغل هایش را گرفتند و او را نزد فرمانده بردند، حاج مهدی وقتی به حاج قاسم رسید زیرگوشش چیزی گفت که فرمانده را منقلب کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: وقتی بعدها از حاج قاسم سوال کردیم که مگر حاج مهدی چه به شما گفت که این طور برافروخته شدید، حاج قاسم گفت: حاج مهدی به من گفت در حق من خیلی ظلم کردید که مرا به عنوان پاسدار نمونه معرفی کردید.

سردار معرفی ادامه داد: در عملیات فاو بود که خبر دادند پسر حاج مهدی در سیرجان تصادف و فوت کرده است، حاج قاسم برای اینکه به او مرخصی دهد تا به نزد خانواده برگردد، در پاسخ به فرمانده می گوید این همه اصرار نکنید من صبح با همسرم تماس گرفته و به او گفته ام که جسد فرزندمان را از سردخانه به غسالخانه منتقل و سپس کفن و دفن کنند و من نمی توانم در تشییع او باشم، زیرا اینجا به من نیاز است و کارهای مهمتری دارم. و این شهید بزرگوار بالاخره در عملیات کربلای ۵ به شهادت می رسد.

وی اذعان کرد: حاج قاسم ۳۲سال در فراق یاران شهیدش گریست و برای همین از خدا می‌خواست که به هم‌رزمان شهیدش بپیوندد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه باید مکتب حاج قاسم را تمام و کمال به دنیا معرفی کنیم، بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است چگونه مکتبی است که برای هر کدام از یارانش یک قهرمان ساخته و برای جامعه، امنیت به ارمغان آورده است.

سردار معروفی با بیان اینکه جامعه ای که امنیت داشته باشد موفق است، تصریح کرد: همه چیز ظل امنیت است و حاج قاسم تمام هستی خود را برای تعالی و رشد انقلاب و اسلام گذاشت که این مکتب باید در جای جای کشور و دنیا ساری و جاری شود.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب حاج قاسم نظام اعتقادی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، ولایی، خانواده شهدا و نظام رفاقت را می توان دید، رفاقتی که در ۴۰ سال فرماندهی حتی یک رفیق را هُل نداد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی اهل این حزب و آن حزب نبود بلکه ولایت مدار بود.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: حقیقت انقلاب را باید به جامعه معرفی کرد و تولید علم و دانش نیاز امروز جامعه است

وی افزود: دشمن نگاه ما را از تولید داخل کشور به تولیدات خارجی برده که همان نفوذ است و تعطیلی کارخانجات و روی آوری مردم به تولیدات خارجی توطئه دشمنان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۸ فرمان امام تاکنون در زمینه اقتصاد کشور بوده ، تصریح کرد: حضرت آقا از ابتدای سال فرمان برای جهش تولید می دهد زیرا دیده بان انقلاب می بیند که دشمنان دست خود را روی معیشت مردم گذاشته است.

سردار معروفی تاکید کرد: این فرمان امام یک شعار نیست بلکه یک فتوا و حکم است که همه باید به آن توجه و عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال بنگاه های زودبازه باشیم تا بتوانیم سفره های مردم را رنگین کنیم نه به دنبال  پروژه های بلند مدتی که معلوم نیست چه وقت به نتیجه می رسند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:  امروز ما وظیفه داریم جریان تولید در کشور راه بیاندازیم و برای نامگذاری سال در کشور جریان‌سازی کنیم.

سردار معروفی با بیان اینکه در مسئله کرونا با یک جریان‌سازی دقیق آحاد مردم با بسیج امکانات اقدام به تولید ماسک و سایر تولیدات بهداشتی کردند که یک اقدام جهادی بود و نشان داد اگر بخواهیم می‌توانیم افزود: برای تولید باید اولویت‌بندی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم اولویت اصلی کشور در حوزه‌های مختلف است بیان کرد: در فعالیت‌ها باید جهادی عمل کرد و خسته نشویم چرا که کوتاه آمدن در امور هیچ ارزشی ندارد و در مسیر انقلاب باید با تمام قوا پیش رفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد:  سپاه پاسداران کنار مسئولان و افرادی است که با کار جهادی برای خدمت به مردم و توسعه انقلاب تلاش می‌کنند.

سردار معروفی گفت: به فرماندهان در این زمینه اختیار کامل داده‌ایم و برای خدمت به مردم از هیچ کس اجازه نمی‌گیریم چرا که مردم خط قرمز ما هستند.

وی در ادامه افزود: همان گونه که پدر و مادر پشت سر فرزندان خود هستند و حمایت می‌کنند باید از طرح‌های علمی و پژوهشی و فناوری در استان و کشور حمایت کرد تا این افراد دلشان نلرزد و ادامه بدهند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب