پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:11:07 - سه شنبه 10 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر:
ویروس کرونا با قرنطینه شهرستان از بین نمی رود
کرامت امیر حیدری گفت: با قرنطینه مشکلی حل نمی شود این ویروس در کشور وجود دارد تنها راه کاهش این بیماری رعایت بهداشت فردی و عمومی است وگر نه با قرنطینه ۱۰ یا ۵ روزه شهرستان ویروس از بین نمی رود.

کرامت امیر حیدری فرماندار رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به شرایط کرونایی وضعیت شهرستان رابر را  زرد اعلام کرد و  گفت:  تنها راه مقابله با این بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و بهداشت فردی و عمومی  و استفاده از  ماسک  است.

وی با بیان اینکه زدن ماسک در خیلی شهرستان ها اجباری شده است افزود:  زدن ماسک در کنترل شیوع بیماری موثر است.

فرماندار رابر با بیان اینکه در خصوص قرنطینه شدن شهرستان ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیرنده است عنوان کرد: با قرنطینه مشکلی حل نمی شود  این ویروس در کشور وجود دارد تنها  راه کاهش این بیماری رعایت  بهداشت فردی و  عمومی است وگر نه  با قرنطینه ۱۰ یا ۵ روزه  ویروس از بین نمی رود.

وی با بیان اینکه اقتصاد شهرستان  وابسته به بخش گردشگری است افزود: بخش کشاورزی و دامداری وابسته مستقیم به گردشگری است اگر کوتاه  مدت  به این اقتصاد ضربه بزنیم در بلند مدت  کل اقتصاد شهرستان  ضربه می خورد.

امیر حیدری با بیان اینکه در آن واحد نمی شود تصمیم به قرنطینه گرفت تأکید کرد:  با توجه به اینکه  اکثر رابریها مهاجر در سراسر کشور هستند حتی  زمانی  که شهرستان رابر در  قرنطینه بود مشکل  رابری هایی بودند  که در سایر جاهای کشور سکونت داشتند و به رابر آمدند.

وی  با بیان اینکه افرادی در رابر کرونا داشتند همان خانواده ها و فرزندان رابری  بودند که از جاهای دیگر به رابر آمدند و تصریح کرد: افراد ناقل این ویروس کرونا در رابر افراد غریبه  نبودند بلکه همان افراد رابری  بودند که در جاهای دیگر سکونت داشتند.

فرماندار رابر گفت: اگر همشهریان دنبال این هستند اتفاقی به علت شیوع کرونا نیفتد ازفرزندان و خویشاوندان  خود که  ساکن  جای  دیگر هستند خواهش کنند به  مهمانی نیایند  و در وضعیت فعلی مهمانی برگزار نکنند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب