پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:09:31 - یکشنبه 15 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد؛
تأثیر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است/ پروتکل جبهه انقلاب نوکری به مردم است
سردار حسین معروفی با بیان اینکه اثر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است، گفت: سه مرحله کمک مومنانه در عید قربان، ماه محرم و ماه صفر خواهیم داشت که در این راستا اولویت بندی خواهیم کرد که در کدام مناطق نیاز بیشتر است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از “راه ارمان “؛  سردار حسین معروفی عصر امروزدر اولین جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با بیان اینکه تجربیات خوب و موفقیت آمیزی در زمینه قرارگاه خدمات اجتماعی داریم، گفت: در سیل سال گذشته استان گلستان اثر هماهنگی های انجام شده در قرارگاه خدمات اجتماعی را مشاهده کردیم و در سیل رودبار جنوب در ابتدای سال نیز با هماهنگی نسبی و خوب نهادهای انقلابی در کمک به مردم آسیب دیده اثر گذار بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سطح استان داریم در نقاط مختلف شمال،جنوب، شرق و غرب نیازمند اقداماتی هستیم که در برخی از مناطق این نیاز بیشتر احساس می شود.

وی با اشاره به شرایط در منطقه دهرضا شهرستان ریگان و بیان اینکه برخی از نقاط در این منطقه شرایطی بدتر از جنوب استان دارد، تصریح کرد: ضریب محرومیت در برخی از نقاط شرق استان بالای ۹ است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید از دلالی جلوگیری کرد، اظهار داشت: در راستای برطرف کردن این مسئله شبکه انتقال محصولات کشاورزی از جنوب استان را توسط سپاه انجام خواهیم داد.

سردار معروفی با بیان اینکه در اولویت خدمات باید از موازی کاری جلوگیری کنیم که قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت، تصریح کرد: مهم آن است که مردم در صحنه قرار گیرند و امید در جامعه ایجاد شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان جزو پنج استان دارای مشکل آب است، عنوان کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب امام و مقام معظم رهبری است و مکتب ایشان مکتب خدمت به مردم است.

وی ابراز کرد: در پی شیوع بیماری کرونا تعداد ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر شناسایی شدند و این افراد تنها کسانی بودند که به هیچ ارگان و فردی وصل نبودند.

این مقام مسئول اظهار کرد: سه مرحله کمک مومنانه در عید قربان، ماه محرم و ماه صفر خواهیم داشت که در این راستا اولویت بندی خواهیم کرد که در کدام مناطق نیاز بیشتر است.

سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه اثر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است، بیان کرد: موضوعات آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد در دستور کار معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خط قرمز انقلاب مردم هستند چرا که آنان پای انقلاب ایستاده اند و ما برای خدمت به مردم خط قرمز نداریم، تأکید کرد: در قرارگاه خدمات اجتماعی حساسیت داریم تا کسی بهره سیاسی از ما نگیرد و این قرارگاه به منظور بهره برداری فرد و حزب تلقی نشود؛ چرا که پروتکل جبهه انقلاب نوکری به مردم است.

انتهای پیام/م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب