پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:51:51 - سه شنبه 17 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در مراسم اختتامیه کلاس های پته دوزی مطرح شد؛
جهش تولید فراهم کردن مقدمات یک کار تولیدی درسطح شهرستان است /خدمت به مردم بهترین راه شاد کردن رهبر معظم انقلاب است
مجید ایوار معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رابر در مراسم اختتامیه کلاس های آموزشی پته دوزی گفت: درسال مزین به جهش تولید مقدمات یک کارتولیدی درسطح شهرستان، روستای نمونه گنجان فراهم شده است.

به گزارش “صبح رابر”، مراسم اختتامیه کلاسهای آموزش پته دوزی با حضور نماینده ولی فقیه در سدصفارود رابر ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رابر، نماینده میراث فرهنگی شهرستان، بخشدارمرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی و سدصفارود و کارآموزان در مسجد روستای گنجان برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یوسفی نماینده ولی فقیه در سد صفارود رابر با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای شهرستان رابر، ۷۰ روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این کارگاه در شهر سردار در راستای محرومیت زدایی با هدف اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار به نیت ۷۰شهید روستای گنجان برگزار ودر روستای جواران ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موسسه سپاسد و قرارگاه خاتم علاوه بر ساخت پروژه در کارهای عام المنفعه و محرومیت زدایی نقش چشمگیری دارد به گوشه هایی از فعالیت های این موسسه در شهرستان رابر اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی احداث استخر، لوله گذاری از ورودی استخر تا مزارع کشاورزی، مشارکت در ساخت تمثال شهدای جواران، برگزاری کارگاه آموزشی پته دوزی، امدادرسانی در مواقع بحران درشهرستان، برف روبی مسیرهای ارتباطی در زمستان و بازگشایی راههای روستایی، امداد رسانی به سیل زدگان جنوب کرمان، اعزام کودکان بی سرپرست به مشهد مقدس، توزیع بسته‌های غذایی ماهیانه، انجام ذبح و قربانی ، کمک به خانواده های بیماران نیازمند پس ازشناسایی را از فعالیت های این مجموعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم باقیات الصالحاتی باشد برای این مجموعه ها و باز هم توفیق خدمت برای ما فراهم شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رابر نیز در این مراسم باگرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت:  به فرموده مقام معظم رهبری در دنیا در آستانه تحولات بزرگی قرار داریم و شاهد  افول قطعی آمریکا خواهیم بود.

مجید ایوار افزود: با گوش به فرمان ولی فقیه این رهبر فرزانه و حکیم و سکاندار ایران اسلامی و دنیای اسلام بودن شاهد پیشرفت و پیروزی های بیش از پیش در کشورمان خواهیم بود.

وی با قدردانی از کارکنان قرارگاه خاتم وسپاسد که درسال مزین به جهش تولید مقدمات یک کار تولیدی در سطح شهرستان، روستای نمونه گنجان را فراهم کردند اذعان کرد: این مقدمه ای  است تا میراث فرهنگی و سایر ارگانهای شهرستان در این بحث ورود کنند چرا که همین کارهای به ظاهر  کوچک می تواند قلب رهبر معظم انقلاب را شاد کند و بازتاب خوبی درسطح استان و کشور خواهد داشت.

ایوار در پایان خاطر نشان کرد: موسسه سپاسد و مهندسین ما بسیار زحمت کشیدند برای ادامه دادن این راه  طرحی ارائه بدهیم که متناسب با فرهنگ، آداب و رسوم مردم شهرستان باشد و  به نام شهرستان برندسازی شود تا درآینده ای  نزدیک این کار به نام و با برند رابر در بازارهای استان و کشور جایگاهی برای فروش پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم همه بتوانیم  رهرو شهدای والامقام این روستا وسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

انتهای پیام /

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب