پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:03:43 - پنجشنبه 19 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه سردار شهید سلیمانی در روستای گنجان به زمین زده شد
صبح امروز طی مراسمی کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه سردار شهید سلیمانی به همت بانک مسکن به زمین زده شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم کلنگ زنی  مدرسه سه کلاسه به نام شهید سپهبد سلیمانی به همت بانک مسکن استان کرمان صبح امروز  با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه، مدیر عامل بانک مسکن و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان، امام جمعه رابر، فرماندار رابر،مدیرآموزش وپرورش رابرو جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و زیر بنای ۱۹۶ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در روستای گنجان رابر به زمین زده شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل بانک مسکن برای ساخت د‌ومین مدرسه در استان گفت: بانک مسکن در راستای انجام رسالت اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ساخت این مدرسه، مشارکت کرده است.

وی از کلنگ زنی و افتتاح بیش از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس از دو سال اخیر تاکنون در استان کرمان خبر داد.

اسکندری نسب به اجرای طرح کشوری آجر به آجر در زمینه مدرسه سازی اشاره کرد و افزود: هرکس با هر اندازه کمک، در این طرح می‌تواند در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشد.

امروز همچنین کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی هنرستان علامه طباطبایی رابر به زمین زده شد.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی علامه طباطبایی شهرستان رابر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد و از احداث یک زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان نیز در جنب سالن ورزشی دیوران خبرداد.

گفتنی است؛ دراین سفر یک روزه از پروژه های دردست ساخت مدرسه الزهراء و مدرسه شهید عبدالحمید جاودانی بازدید و کلنگ تجاری سازی چند واحد درمدرسه اباصالح رابر به زمین زده شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و هیئت همراه در ابتدای  ورود به روستای نمونه کشوری گنجان با حضور در گلزار شهدای این روستا و روستای قنات ملک  به مقام شامخ شهیدان و قبور پدر و مادر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب