پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:20:13 - پنجشنبه 2 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با امام جمعه رابر مطرح شد؛
رفع مشکل حمله گراز های وحشی در رابر با صدور مجوز دفع آفات برای شکارچیان بدون تخلف و با سابقه / یک منطقه گردشگری خبر در رابر تاسیس شود
مرجان شاکری بیشتر نگران مردم را حمله گرازهای وحشی برشمرد وگفت: با صدور مجوز دفع آفات به شکارچیان بدون تخلف و با سابقه این آفات از بین خواهد رفت.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این دیدار با قدردانی از این مدیر پرتوان وپر تلاش گفت: تقاضای ما همان تقاضای رئیس حفاظت محیط زیست رابر است می توان یک منطقه گردشگری خبر در رابر تاسیس شود.

وی با بیان اینکه این خواسته دور از انتظار هم نیست افزود: می خواهیم یک شمه ای از خبر بافت در رابر ایجاد کنبم زیر ساخت هایی که در رابر وجود دارد و شما هم بر آن واقف هستید؛ امید داریم در این امرهم  قدمی بردارید.

امام جمعه رابر با بیان اینکه اگر در بافت نقطه شماره یک مثل  خبر دارد،  در رابر از مجموع سه نقطه نیز یک  نقطه شماره یک انتخاب شود و تصریح کرد: با شناسایی و انتخاب بهترین نقطه برای شهرستان رابر یک شمه ای از خبر بافت در رابر خواهیم داشت.

مدیرکل محیط زیست استان نیز دراین  دیدار با اشاره به اینکه رابر وطنم محسوب می شود وباعث افتخار است که به همشهریان خودم خدمت کنم گفت: امروز در راستای تکریم ارباب رجوع وسیاست های مقام معظم رهبری درسال جهش تولید دیداری با مردم شریف رابر داشتیم که از نزدیک درجریان مسائل ومشکلات موجود منطقه قرارگرفتیم و تلاشمان براین است که در راستای رفع هرچه سریعتر این مشکلات گام برداریم.


شاکری افزود: مردم نجیب رابر مردمی قانع هستند که زحمات زیادی رابرای نظام جمهوری اسلامی کشیدند که الگوی آنها سردار سلیمانی می باشد که تشییع باشکوه این بزرگمرد آسمانی نشان داد حاج قاسم علاوه براینکه دردوران زندکی فتح الفتوح بود، با اعمالش فتح القلوب نیزکرده که از اقصی نقاط جهان اسلام به این مراسم آمدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان بیشترین نگرانی مردم را حمله گرازهای وحشی برشمرد و افزود: رایزنی ها در سطح ملی  برای رفع این مشکل انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به خسارت های ناشی از حمله گرازهای وحشی افزود: با صدور مجوز دفع آفات به شکارچیان بدون تخلف و با سابقه این آفات از بین  خواهد رفت.

شاکری  افزود: طرح پیشنهادی صدور پروانه شکار گراز برای  اقلیت های مذهبی سراسر ایران تورهای شکار که صلاحیت آنها به تأیید سازمان رسیده صادر ‌شود که به صورت پایلوت در شهرستان رابر اجرایی می شود.

رئیس حفاظت محیط زیست رابر در این دیدار با اشاره به اینکه این دومین میز خدمت مردمی در شهرستان های استان کرمان است  گفت: ارباب رجوع زیادی مراجعه و درخواست‌ها و مطالبات خود را مطرح کردند.

رئیس محیط زیست رابر ازیک مورد آسیب انسانی بر اثر حمله گراز در منطقه لنگر خبر داد و افزود : زخمی شدن این فردی که  مجوز پروانه شکار گراز داشته سبب شد به اسلحه گلوله زنی  مجوز دهند.

وی ادامه داد: اکثر متقاضیان  اسلحه گلوله زنی ندارند ما نمی توانیم آنها را معرفی کنیم نیاز است یک تمهیداتی برای حل این مشکل اندیشیده شود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب