پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:47:10 - سه شنبه 7 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر مسجد جامع شهرستان رابر عنوان کرد؛
ایجاد بانک اطلاعاتی شفاف از نیازمندان واقعی در محلات رابر / توزیع بیش از ۶هزار بسته معیشتی در مرحله اول کمک مومنانه
محمد حیدری گفت: در اولین مرحله از رزمایش با پیگیری های امام جمعه رابر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان و فرماندار شهرستان بیش ۶ هزار بسته غذایی و بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر از کرنا و محرومین آبرومند توزیع شد.

محمد حیدری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر مسجد جامع شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار” صبح رابر“، درخصوص اقدامات این پایگاه مقاوومت بسیج در اجرای رزمایش مواسات و کمک گفت: بسیجیان این پایگاه مقاومت در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر انجام رزمایش مواسات و همدلی این اقدام خداپسندانه را تحت هدایت های حجت الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر و فرماندهی سپاه رابر در زادگاه سردار دلها قبل از ماه مبارک رمضان آغاز کردند.

وی افزود: در ابتدای امر یک تیم ۱۰ نفره از بسیجیان پایگاه مالک اشتر با دعوت از معتمدین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و هیئت امنای مساجد اقدام به شناسایی افراد نیازمند و کسبه ای که به هر نوع در اثر ویرس منحوس کرونا شغل یا درآمد آنها تحت تاثیر قرار گرفته بود؛ کردند .

حیدری تصریح کرد: بیش از ۴۰ محله در سطح شهرستان رابر شناسایی و در مدت زمان کمتر از ۱۰ روز با فعالیت جهادی بسیجیان پایگاه مالک اشتر امر شناسایی و تشکیل بانک اطلاعات صورت پذیرفت.

وی در ادامه بیان کرد: این بانک اطلاعاتی به تفکیک شامل افراد بی سرپرست، نیازمندان آبرومند و کسبه آسیب دیده از کرونا است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر عنوان کرد: بیش از ۳۰ نفر از بسیجیان این پایگاه در مرحله بسته بندی اقلام خوراکی و بهداشتی نیز در ماه مبارک رمضان همراه با رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی تا پاسی از شب در محل مصلای شهر رابر فعالیت می کردند.

وی با اشاره به مرحله توزیع بسته های غذایی و اقلام بهداشتی که با حضور فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج و معتمدین محلی و هیئت امنای مساجد، امام جماعت های مساجد به نحو احسن انجام شد افزود: توزیع اقلام و بسته های بهداشتی از نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا پایان این ماه مبارک به نحو شایسته ای صورت پذیرفت.

حیدری افزود: در این مرحله از رزمایش با پیگیری های امام جمعه رابر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان و فرماندار شهرستان بیش از ۶ هزار بسته غذایی و بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا و محرومین آبرومند توزیع شد.

وی از همه مجموعه ها ، شرکت ها و خیرینی که با کمک های خود به تحقق این فرمان رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند، قدردانی کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر با اشاره به عوامل موفقیت مرحله اول رزمایش کمک مومنانه گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی کامل و شفاف از نیازمندان واقعی که در اختیار معتمدین محلات و هیات امنای مساجد قرار گرفت و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان رابر به اجرای موفق رزمایش مواسات کمک کرد.

حیدری مسجد محوری این طرح را مهم خواند و افزود: در این رزمایش کلیه خدمات با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج صورت گرفت به یاری خداوند متعال در مرحله دوم رزمایش در ادامه نهضت احسان و کمک های مومنانه نیز اقشار آسیب پذیر و نیازمندان واقعی که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیز نیستند یا در اثر ویروس کرونا کسب و کار آنها تحت تاثیر قرار گرفته مجدداً مورد حمایت و پوشش قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این نهضت تعاون توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه مرحله انجام خواهد شد، مرحله اول در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر خواهد بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب