پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:37:39 - پنجشنبه 16 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در راستای محرومیت زدایی؛
افتتاح ۸ واحد مسکونی در شهرستان رابر
در راستای  محرومیت  زدایی و اجرای رزمایش  همدلی ، صبح امروز ۸ واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی شهرستان رابر با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر در حاشیه این مراسم افتتاحیه در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر گفت: در راستای طرح محرومیت‌زدائی سپاه پاسداران، مخصوصا سپاه ناحیه مقاومت رابر تفاهم نامه ای با  مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی بسته شده که سپاه ۱۸ واحد مسکن مددجویی را به محرومین تحویل دهد.  

وی ادامه داد: صبح امروز ۸ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد رابر از ۱۸ منزل مسکونی واگذار شده به بسیج سازندگی سپاه، افتتاح شدند و ۴ منزل مسکونی مابقی  در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از حداقل بودجه بیشترین استفاده را شده است افزود:  ۴۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومان هزینه سپاه با همت گروه های جهادی و  تلاش مسئول بسیج سازندگی سپاه رابر و استفاده از امکاناتی مثل  شن ، سیمان و وسایل نقلیه رایگان  توانستیم این منازل با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیون تومان انجام شود که اگر در حال حاضر می خواستیم این منازل را بسازیم باید بیش از ۱۰۰ملیون خرج شود.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب