پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:25:43 - دوشنبه 20 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر آموزش و پرورش رابر خبرداد؛
۶۹۷ داوطلب کنکور در شهرستان رابر با هم به رقابت می پردازند
اصغر شمسی از شرکت قریب ۷۰۰ داوطلب آزمون سراسری درچهار نوبت در شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش “صبح رابر “؛ اصغر شمسی مدیر آموزش و پرورش رابر در تشریح این خبر گفت: قریب ۷۰۰ داوطلب آزمون سراسری در شهرستان رابر در چهار نوبت و پنج گروه آزمایشی در۸ حوزه روزهای چهارشنبه ۲۹مرداد، پنج‌شنبه ۳۰مرداد و جمعه۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور ماه ۹۹ با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب و شایسته  کنکور ۹۹  در شهرستان فراهم است و همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه های تعیین شده در این آزمون شرکت می کنند.

شمسی با اشاره به ویروس کرونا وایجاد یکسری محدودیت ها گفت: دراین زمینه مقرر شده شبکه بهداشت ودرمان رابر درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، تامین اقلام بهداشتی، استقرارنماینده درحوزه های اجرا و تامین وسیله نقلیه مورد نیاز همکاری کند.
مدیرآموزش و پرورش رابرهمچنین عنوان کرد: شرکت معدنی مس درآلو رابر درخصوص ماسک ومواد ضدعفونی کننده واقلام بهداشتی موردنیاز مساعدت لازم را خواهدداشت.


وی با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان مستعد رابر و با بیان اینکه نهایت تلاشمان را برای برگزاری کنکوری سالم توام با سلامتی دانش آموزان می کنیم خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش دانش آموزان مستعد رابر امسال هم شاهد موفقیت بیش ازپیش این عزیزان باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب