پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:58:13 - جمعه 24 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون عمرانی استانداری کرمان خبر داد؛
اختصاص یک فروند بالگرد به پایگاه اطفای حریق شهرستان رابر /تنها پایگاه اطفای حریق جنوب شرق کشور امسال به بهره برداری می رسد
سید مصطفی آیت اللهی موسوی گفت : پایگاه اطفا حریق جنوب شرق کشور در رابر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش “صبح رابر”؛ آیت الهی معاون عمرانی استاندار در بازدید از پروژه اطفا حریق شهرستان رابر باهمراهی مدیرکل منابع طبیعی استان و مدیرکل محیط زیست استان از موافقت با خرید یک فروند بالگرد توسط ماهان و استقرار در محل ساختمان جدید اطفای حریق رابر خبر داد و گفت: در این سفر با نماینده ماهان جهت رفع نواقص حفاظت این محل و تأمین نیاز های پارک ملی خبر توافق شد.

وی گفت: با نظرمثبت دو مدیرکل منابع طبیعی ومحیط زیست استان قرارشد طی انعقاد تفاهم نامه ای این دو اداره در این ساختمان مستقرشوند که کارستادی خود را انجام داده ودرمواقع بحران همیار همدیگر باشند.

آیت الهی بیان کرد: دو فروند هلیکوپتر باتفاهم نامه محیط زیست استان با هواپیمایی ماهان خریداری شده که با تعمیر وتجهیز کامل این ساختمان یک فروند هلیکوپتر در این پایگاه مستقرخواهدشد.

وی با بیان اینکه پایگاه اطفا حریق جنوب شرق کشور در رابر امسال به بهره برداری می رسد گفت: هردو اداره محیط زیست ومنابع طبیعی پیگیر تامین اعتبار جهت تکمیل این ساختمان خواهند بود که علاوه براعتبار اختصاص یافته توسط شهرستان ازمنابع دیگر تامین خواهدشد.

لازم به ذکر است معاون عمرانی استاندار به دعوت مدیرکل منابع طبیعی و مدیرکل محیط زیست استان از روند کار ساختمان جدیدالاحداث مرکز اطفای حریق رابر و پارک ملی خبر بازدید کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب