پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:24:50 - شنبه 8 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان با تاسوعای حسینی صورت گرفت؛
سفری متفاوت به نیابت از سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به رابر
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: روز تاسوعا فرصتی بود با توجه به اینکه سردارسلیمانی همه ساله روزتاسوعا در زادگاهش حضور پیدا می کرد که باخانواده ایشان دیداری داشته باشیم و در مراسمات مذهبی این شهرستان نیز با مردمان ولایتمدار ومذهبی شهرستان رابر دیدارکنیم.

به گزارش “صبح رابر”؛ نماینده ولی فقیه دراستان در سفریک روزه خود به شهرستان رابر باهمراهی نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر وارزوییه درمجلس شورای اسلامی، امام جمعه رابر، فرماندار رابر،مسئول بسیج سازندگی سپاه استان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وجمعی از مسئولین از روستاهای سیل زده ننوک ، اسکر ودژدان بازدید وبا مردم گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در حاشیه این مراسم با تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی گفت: روز تاسوعا فرصتی بود با توجه به اینکه سردارسلیمانی همه ساله روزتاسوعا در زادگاهش حضور پیدا می کرد که باخانواده ایشان دیداری داشته باشیم و در مراسمات مذهبی این شهرستان نیز با مردمان ولایتمدار ومذهبی شهرستان رابر دیدارکنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به سیل اخیر در شهرستان رابر و بروز مشکلاتی برای همشهریان واجب دانستیم که از این مناطق بازدیدی داشته باشیم و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی ودراستان پیگیری وبه مسئولین شهرستان کمکی کرده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بااشاره به اینکه خوشبختانه خسارت جانی در سیل اخیرنداشتیم گفت: خدا را شاکریم با توجه به سیل های کوتاه مدت فصلی خسارت جانی نداشته چرا که اگراین سیل طولانی شده بود قطعا خسارات جانی بالایی داشتیم.

وی افزود: طی مشاهدات عینی از روستاهای اسکر، ننوک و دژدان خسارات مالی بالایی به وجود آمده که علاوه برپیگیری باید اقدامات پیشگیرانه نیز دراین حوزه صورت پذیرد که شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان از پیگیری باز شدن راه بندر هنزا نیز خبر داد.

شایان ذکر است در این سفر یک روزه از روستاهای سیل زده اسکر، ننوک و دژدان بازدید کرد و در مراسم عزاداری روستای جواران وشهرهنزاء حضور یافت و با حاج حسین سلیمانی اخوی بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد.

وبه نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ شهیدان در روستای قنات ملک و قرائت فاتحه بر مزار والدین سردار دلها ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب