پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:15:48 - جمعه 28 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع پیشکسوتان رابر مطرح کرد؛
حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است/ در مکتب حاج قاسم فضائل حاکم است
سردار حسین معروفی گفت: حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است نگاه جهان اسلام را عوض کرد، ببینید در وصیت نامه اش حاج قاسم خودش را چگونه معرفی می کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ سردار معروفی در جمع پیشکسوتان شهرستان رابر گفت:  نگاه ما به شما نگاه بازنشستگی  نیست، نگاه  مقام معظم  رهبری این که  ما چیزی به عنوان بازنشستگی در این انقلاب نداریم .

وی افزود: هدف از معاونت امور وابستگان  خدمات دهی نیست، اصل آن  حفظ انقلاب به وسیله صاحبان انقلاب است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در حوزه بازنشستگان نیز فعالیت داشته، گفت: ما سه سپاه داریم نه یک سپاه،  هیچ فرقی بین من و شما نیست، حوزه پاسداری در فیزیک نیست در فکر و اندیشه و آرمان است.

وی ادامه داد: زمانی اندیشه زیبا شد؛ عمل  زیبا به ارمغان می آورد، در قرآن ،عبادت و استمرار بارز پایداری، در دستگیری مردم، ارزش ها و در  مجاهدتش زیبایی است.

سردار معروفی افزود: مجاهدت فقط در صحنه رزم نیست.

وی با بیان اینکه ما سه سپاه داریم عنوان کرد: سپاه اول ما یدالله احمد سلیمانی و احمد سلیمانی  این طیف بچه هاست که حاج قاسم ما به آنها وصل شده است.

سردار معروفی افزود : مبنای پایه گذاری انقلاب با سپاه اول آن فکر و آرمان است تا زیر پایمان سست نشودو نلغزیم  ما باید آن آرمان را عملیاتی ‌کنیم.

وی ، سپاه دوم  را وابستگان و پیشکسوتان  خواند و تصریح کرد: کسانی چهل سال در زمان تنهایی انقلاب و مردم، مردان  مرد این میدان بودند به این سپاه دوم نگاه مقدس اعتقادی و ملی داریم.

سردار معروفی ابراز کرد: از نظر اعتقادی این نظام اهل بیتی ، فخر انبیا و اولیای الهی و استمرار غدیر و عاشورا است، این نظام استمرار حکومت علوی جاوید و ماندگار است.

وی افزود: این نظام از نظر اعتقادی آبروی ملت ایران است تبعیت از امام الگوی نجات بخش بشریت است.

سردارمعروفی ، بزرگترین خروجی نظام  را ولایت فقیه  و ولی فقیه خواند و افزود:  از نظر ملی و اعتقادی این انسان ها نه در مقابل یک کشور بلکه هشت سال در مقابل همه دنیا صف آرایی کرد وبا دست خالی ایستاد  یک سانت نه یک وجب خاکش را پس نداد و استقلال خودش را حفظ کرد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه ملی  در سپاه دوم گفت: پیشکسوتان موقعی تاریخ مغول را میخوانیم پشت مان به جنایت مغول می لغزد، اما این سپاه دوم ۱۸۸هزارشهید، پنجاه هزار آزاده و هفتصد هزار جانباز  را داد تا مال ناموس ایرانی را حفظ کرد این  ناموس پرستی راما از  سید الشهدا یاد گرفته ایم. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر دو نگاه اعتقادی و ملی مقدس اند دومین سپاه مرجعیت در جامعه دارد.

وی عنوان کرد : سومین سپاه شاغل است ، آرم بسیج و سپاه و جبهه انقلاب، سپاه می‌شود  این سپاه سوم و جبهه انقلاب زمانی می‌تواند از این انقلابی که شما پایه گذاری و مجاهدت کردید؛ حفظ کند که آرمان سپاه اولی را  در این نگه دارید آرمان سپاه اول به وسیله سپاه دوم میتواند عملیاتی شود.

وی  با اشاره به نگاه سپاه  که نگاه ملی و اعتقادی است، افزود:  فلسفه  لشکرپیشکسوتان حاج قاسم این است ما باید با سپاه دوم آرمان حاج قاسم که آرمان شهیدان و ارزش های انسانی و ولایی ماست امروز به سپاه سوم جبهه انقلاب منتقل کنیم این مصونیت انقلاب اسلامی و مصونیت ملت بزرگ ایران شود.

سردار معروفی در بحث مبنایی اذعان کرد: ما کجا قراگرفته ایم، بزرگترین حدوث تاریخی بشریت بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله است.

وی گفت: پیامبر عظیم الشان ما رحمت للعالمین  است او برای سعادت بشریت مبعوث شد اما بشریت فراموش کرد. حدوث پیامبر بزرگترین حدوث تاریخ بشری است.

سردار معروفی بیان کرد: با حکومت اسلامی می شود احکام الهی را ساری و جاری کرد و بشریت را سعادتمند کرد برای بقای حکومت اسلامی پیامبر عظیم الشان اسلام در مدینه بسیج تشکیل داد همین کار را امام کرد.

وی در ادامه گفت: تمام کسانی در مقابل امام حسین علیه السلام بودند ایشان را می‌شناختند این نشان دهنده این است که کربلا جهل علم نبود، خودشان هزینه حقیقت دین نکردند این جهل عقل است، همانگونه مقام معظم رهبری میفرمایند:  مراقب باشید دشمن محاسبات شما را تغییر ندهند.

وی افزود: دشمن ذهن ها را تصرف کرد امروز دشمن دنبال تصرف سرزمین ما نیست قابلیت ما این اجازه را به او  نمی دهد اما دنبال تصرف اراده و قلب، تمایلات و رفتار  ملت ایران است ملتی  که شجاعتش گرفته شود با زبانش قدرت ندارد دشمن همین را می‌خواهد.

وی با بیان اینکه این ۷۲نفر می‌دانستند اربا اربامی شوندچرا درکربلا ماندند،این پیام مخابره عاشورا این است که جبهه حق؛ باید امام و دشمن خودش را خوب  بشناسد و دشمن محاسبات تغییر ندهد که راه را گم نکند.

وی افزود: آن کربلا و ۷۲نفر بقای دین خدا و بقای حدوث نبوی شد.

سردار معروفی با اشاره به ارزش های انقلاب گفت: امام با هدایت الهی شک نداریم ،   یک عده به امام ظلم میکنند میگویند امام می‌دانست چه نمیخواهد ولی نمی‌دانست چه میخواهد این ظلم به امام است .

وی افزود : ماموریت  امام، نابودی حکم ظلم و جایگزینی حکومت اسلامی بود زمانی گفتید؛ جمهوری دموکراتیک امام فرمود؛ جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و ۹۸درصد ملت ما به آن رای دادند.

وی تصریح کرد: امام به هدایت الهی و همراهی امت بزرگ ما، این تعبیرات زیبای امام که  این ملت ما از ملت عصر رسول الله و عصر امام حسین(ع) بالاتر است.

وی ادامه داد: کاری  که ملت ما در زمان امام غیر معصوم کردند در زمان امام معصوم نشد.

سردار معروفی افزود: برای حفظ این حدوث  دو واژه برای امام  به کار می بریم، امام پیامبر گونه اسلام ناب محمدی را احیا کرداین بار اعتقادی دارد.

وی افزود :  امام حدوث آفرید، اسلام کربلایی را احیا کرد  و حکومت غزه کوچک سنی نشینی که یک شیعه ندارد اما تنها کشوری و امامی و ملتی و فرماندهی که سپر بلای جامعه اهل سنت  شد و آنها را حفظ کرد ایران اسلامی، ولی و حجت ما و حاج قاسم سلیمانی فرماندهی کرد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حاج قاسم نگاه جهان  اهل سنت اسلام را  به اهل بیت و انقلاب اسلامی و شیعه  عوض کرد این اسلام ناب است.

وی ادامه داد: وقتی میگویند حاج قاسم سلیمانی شهید قدس، این یک حرف اعتقادی است نه سیاسی .

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است نگاه جهان اسلام را عوض کرد، ببینید در وصیت نامه اش حاج قاسم خودش را چگونه معرفی می کند.

وی با اشاره به شاه کار امام افزود: امام از درون انقلابیون یک مجموعه به تبعیت از پیامبر تشکیل داد به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وظیفه سپاه نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهایش است وآن را ثبت قانون کرد.

وی گفت: بزرگترین پرچمدار و پاسدار جهان اسلام حسین بن علی (علیه السلام) است، پس  روز سپاه را روز تولد امام حسین (ع) که بزرگترین پرچمدار بقای اسلام بود ، باید این سپاه بقای انقلاب عاشورایی باشد تا بتوانیم  حدوث را این انقلاب که فخر انبیا و اولیا الهی است آن را بقا ببخشیم وحفظ کنیم.

وی ادامه داد:  در سال ۹۱ مقام معظم رهبری  فرمودند اگر به فکر حفظ باشیم محافظه کار می شویم بعد فرمودند:  انقلاب موجود زنده است،  سپاه به دنبال پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب اسلامی باشد.

معروفی عنوان کرد: ۲۹سال پیام رهبر معظم انقلاب که ۱۸بار گرایش اقتصادی دارد را زیبا سر برگ نامه ها می نویسم این شعار سال را ولی به آن عمل نکردیم.

وی با بیان اینکه چرا به نسخه شفابخش امام در زمینه  اقتصاد مقاومتی عمل نکردیم، افزود: چرا به  کالای داخلی کشور تمرکز و مدیریت نشده: چرا باید به خاطر دو دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر بخشی از روستاهای اینجا  خشک شود و قوت مردم از بین برود، غیرت کار کجاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود انقلاب بدون مردم انقلاب نیست، مردم پای این انقلاب ایستاده اند؛ مدافع مردم باشیم .

سردار معروفی با اشاره به مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب خون حاج قاسم سلیمانی انقلاب را زنده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: رییس جمهور خبیث آمریکا روی سایت خود  پرچم  پیروزی آمریکا را گذاشت و فکر نمی کرد در عراق و ایران غوغا شود.

وی بیان کرد: نیم درصد مردم حاج قاسم را ندیدند، از شهادت تا چهلم حاج قاسم ۲۹۸۵ مراسم گرفتند، ۴۷نقطه استان به نام حاج قاسم نامگذاری شده است.=

وی ادامه داد: دشمن هدف انشقاق بین مردم و حاکمیت، بین  امام و امت دارد نقش من و شما چیست؟

سردار معروفی تصریح کرد: مکتب شهید حاج قاسم مکتب اهل بیت علیه السلام است، مکتب شهید حاج قاسم جدا از مکتب عاشورا، امام و رهبری نیست.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی آنچه امام و رهبری ترسیم  می کرد را عملیاتی کرد، او الگوی عملی این مکتب است.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان گفت: این مکتب  دست یافتنی است همه می توانیم مالک اشتر امت و امام خویش بشویم،  همه می توانیم حاج قاسم سلیمانی شویم هر کسی به اندازه توان خودش نمره  ۲۰ حاج قاسم عالی و نمره ۱۰ما حفظ و مصونیت است.

وی افزود: در این مکتب  کار عمیق  فرهنگی نیاز است ، که استمرار یابد برگزاری مراسم کار فرهنگی نیست  بلکه تبلیغی است کار فرهنگی ۵مرحله دارد فضاسازی و نماسازی، فرهنگ سازی، گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان سازی است.

سردار معروفی عنوان کرد: ما اگر بتوانیم مکتب  شهید حاج  قاسم را تبدیل  به یک  جریان  عملی کنیم برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ مان در تمام  عرصه ها  مصونیت آوردیم .

وی افزود: شناخت مکتب با شناخت  شخصیت معنا پیدا می کند خطای راهبردی نکنیم و مکتب را نه فقط با شجاعت و یا فرماندهی  معرفی کنیم خیلی ها شجاع اند و  خوب می جنگنند و شاید خوب هم مدیریت  کنند اما از فضائل ندارند.

سردار معروفی گفت: در مکتب حاج قاسم فضائل حاکم است بر قلوب همه انسان ها  حاکم می شود نه در قلوب ما پاسدارن و بچه های جبهه انقلاب بلکه بر همه حاکم می شود، دختر کم  حجاب و بی حجاب ۳۵ درصد زیر جنازه حاج  قاسم بیشتر گریه می کند چون که حاج  قاسم از ناموس  مراقبت کرد.

وی ادامه داد: من یک حرفی به  زینب  خانم دختر سردار سلیمانی زدم، گفتم؛می دانید چرا مردم به شما  زینب خانم می گویند؛ کسی خانم سلیمانی نمی گوید؟، به خاطر اینکه بابای  شما برای ناموس ملت ایران اربا اربا شد و ملت ایران شما را ناموس خودش میداند افتخار می کند این یک حقیقت است .

فرمانده سپاه ثارالله گفت: کار فرهنگی  سخت است بارسرایت ، جوشش و سرازیری و حرکت مکتب روی دوش  ثارالله  است قله آن در کرمان  است حاج قاسم را با خاطره تعریف نکنیم، خاطره چاشنی مکتب است.

وی افزود: مسئولیت کار ما را سنگین تر کرده است مکتب حاج  قاسم دو سپاه روی دوش ماست هر چه ما بگذاریم همین می شود خودمان را به  حجت خدا تطبیق دهیم ، همین کاری که حاج  قاسم انجام میداد گفته های حجت خدا بود.

فرمانده سپاه ثارالله  خاطر نشان  کرد: بسیج بسترسازی را  انجام میدهد، اربعین  بستر سازی  ورود امام زمان (ع) است این تعارف نیست بلکه حقیقت است.

وی با اشاره به تشکیل  ستاد برای ترویج مکتب شهید  سلیمانی و آمادگی کار گروها گفت: شورای سیاستگذاری برای برنامه ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی تشکیل شده و سالگرد یک  بخش اجرایی آن است، مکتب هم تراز با  گام  دوم انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی  از نامگذاری موزه دفاع  مقدس و تالار بزرگ به نام  حاج قاسم خبر داد و گفت:  راهیان نور به نام راهیان مکتب شهید حاج  قاسم نامگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه فتنه خط قرمز است افزود: همه ما ثاراللهیم، سپاه جبهه انقلاب است،  جبهه انقلاب اسلامی را مستحکم کنیم همه ما دچار آسیب هستیم، مراقب باشیم و حاج قاسم را سر لوحه کارخود قرار دهیم.

سردار معروفی گفت: ما حاج قاسم را با حاج قاسم می شناسیم چرا که در این مکتب این گونه بزرگ شده ایم .

وی  در پایان گفت: پای میزهر مسئول ۷۰ شهید داده شده، یعنی یک کربلا ، پای میز مسئولین ما یک  کربلا شهید داده شده یعنی یک  کربلا خون ریخته شده، به گفته حاج قاسم باید خودمان را وقف کنیم، “خدایا اینقدر به من مشغله بده، که من فکر گناه نکنم”؛ این حاج قاسم سلیمانی است، گذشت از گناه حاج قاسم را حاج قاسم کرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب