پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:38:56 - شنبه 5 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر خبر داد؛
مدارس شهرستان رابر تا پایان سال تحصیلی به صورت حضوری دایر خواهد بود/ مورد مشکوک به کرونا تاکنون در مدارس رابر نداشتیم
اصغر شمسی گفت: مدارس شهرستان رابر تا پایان سال تحصیلی به صورت حضوری دایر خواهد بود.

به گزارش صبح رابر؛ شمسی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تا پایان سال تحصیلی مدارس شهرستان رابر به صورت حضوری دایر خواهد بود.
وی افزود: با توجه به حساسیتی که خانواده ها به تحصیل فرزندان خود دارند دانش آموزان فهیم رابر مسائل خود مراقبتی و پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت می‌کنند به لطف الهی تاکنون هیچ مورد جزئی و کلی در شهرستان رابر در خصوص برنامه حضوری دانش آموزان در مدرسه مشکوک به کرونا نداشتیم.
شمسی ادامه داد: به امید خدا سال تحصیلی جدید را با قدرت تا پایان سال تحصیلی به صورت حضوری ادامه خواهیم داد و همکاران کار را در فضای مجازی ادامه می‌دهند.
وی از حضور خیرین مدرسه ساز در شهرستان رابر خبر داد و گفت: پروژه‌های خیر ساز با حضور خیرین مدرسه ساز سرعت بیشتری به خود گرفت.
وی افزود: برای سرعت بخشیدن به کار پروژه ها این سفر خیرین مدرسه ساز مفید واقع شود که بتوانیم به زودی تمام پروژه ها را آماده و به بهره‌برداری برسانیم.
وی ادامه داد: دانش آموزان شهرستان رابر حقشان این است در فضای مطلوب تحصیل کنند به زودی شاهد بهره برداری از ۱۰پروژه روستایی خیر ساز و ۴پروژه سال های قبل خواهیم بود از این رو بخش عمده ای از مشکلات ما در حوزه فضای آموزشی حل می شود.

شمسی با بیان اینکه دو پروژه بزرگ در سطح شهر از سال های قبل نیمه کاره بود تصریح کرد: با پیگیری پروژه شهید بهشتی و حضرت فاطمه (س) به مراحل پایانی کار رسیده که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، در پایان از پروژه بزرگ سردار شهید سلیمانی خبر داد و گفت: امیدواریم در روز سالگرد شهادت شهید سلیمانی به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب