پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:47:48 - چهارشنبه 30 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد؛
امتحانات دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تحت هر شرایطی حضوری برگزار می شود
احمد اسکندری نسب گفت: امتحانات دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تحت هر شرایطی حضوری برگزار می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان به روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره پاره ای  از خصوصیات مدیران کارآمد از نظر تعالیم دین مبین اسلام، گفت: تعامل، همدلی، مشارکت جویی، مشارکت پذیری و خلاقیت و نو آوری را از مهمترین خصوصیات مدیران کار آمد برشمرد.
وی تاکید کرد:  مدیر کارآمد به خوبی با فرهنگ سازمانی، فرهنگ ملی و فرهنگ جهانی آشناست و برای دست یابی به توسعه فرهنگی با علم و هوشیاری قدم بر می دارد.
اسکندری نسب با بیان اینکه نگاه سیستمی و شبکه ای به تمام محیط پیرامون و اطراف می تواند یکی دیگر از ویژگی های یک مدیر کارآمد باشد اظهار کرد: توجه به نیازهای انسانی کارکنان و همچنین ارزش های والای انسانیلازمه کارآمدی مدیران است.
مدیر کارآمد پیش قدم و خود آغازگر است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: یک مدیر بهره ور تمامی زمینه ها را برای اصلاح نگرش ها و مهارت ها و همچنین افزایش سطح دانش خود و کارکنانش فراهم می نماید و همواره به دنبال اصلاحات است و با یک برنامه ریزی دقیق نقطه آغاز و پایان آن را تعیین می کند.
احمد اسکندری نسب با بیان اینکه مدیر کارآمد پیش قدم و خود آغازگر، خود پیش برنده، خود ناظر و خود ارزشیاب است و دیگران را نیز به این امر دعوت می کند خاطر نشان کرد: مدیر کار آمد از رو در رویی با مشکلات نمی هراسد و همواره با آغوش باز به سوی مشکلات رفته و خود و کارکنانش را در این مسیر می آزماید.
وی با عنوان اینکه یک مدیر موفق به شدت هدف گرا، فرآیندگرا، پیشرفت گرا و توفیق گراست گفت: مدیران کارآمد همواره چشم انداز ها و برنامه های خود را با کارکنان خود مطرح نموده و از ایده ها و نظرات آن ها بهره می برد.
اسکندری نسب افزود: مدیرکارآمد برای رفع تنگناها و محدودیت ها، خلاءها و نارسایی ها بی وقفه می کوشد و فرصت ها و تهدیدها را به خوبی می شناسد و با شناخت دقیق و اصولی بحران های پیش رو با قاطعیت و مهارت آن ها را پشت سر می گذارد.
تدوین و طراحی اطلس دسترسی دانش آموزان به آموزش
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر تدوین و طراحی دسترسی دانش آموزان به آموزشو قرار دادن آن در معرض دید بازدیدکنندگان تاکید کرد و گفت: کم کاری در این زمینه عدم دسترسی دانش آموزان به آموزش در شرایط فعلی گناه نابخشودنی است.
احمد اسکندری بازدید مستمر از جریان آموزشی مدارس و حضور در شورای معلمان مدرسه را نیز ضروری دانست و گفت: اشراف کامل رئیس اداره به فرصت ها، تهدید ها، نقاط ضعف و قوت حوزه کاری لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

وی بر توجه به معیشت و عزتمندی معلمان و مطالبه آنان با مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر روابط انسانی تاکید کرد و افزود: توانمند سازی همکاران در زمینه استفاده از فناوری نوین بویژه فضای مجازی و شبکه شاد در شرایط فعلی ضروری است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب