پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:15:28 - پنجشنبه 15 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر خبر داد؛
شناسایی ۱۹۴ مورد مبتلا به کروناویروس در رابر /شمار مبتلایان در دو هفته اخیر به ۳۸مورد رسید
اصغر سجادی گفت: از ابتدای اپیدمی ۱۹۴مورد مبتلا به کروناویروس در رابر شناسایی شده که ۳۸مورد از این تعدادمربوط به دو هفته اخیر است.

به  گزارش ” صبح رابر“؛ اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها  در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت:  از ابتدای اپیدمی ۱۹۴ بیمار  تا به امروز۱۵ آبان ماه در رابر تست آنها مثبت شده است که  از این تعداد ۳۰نفر آنها ساکن  شهرستان رابر نیستند.

وی  افزود: طی دو هفته اخیر از ابتدای آبان ماه  38 مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان  رابر شناسایی شد که ۴ بستری در بیمارستان و بقیه در ایزوله  خانگی هستند .

مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر وضعیت فعلی  شهرستان رابر را فراتر از  قرمز اعلام  کرد و با  تأکید بر رعایت پروتکل های  بهداشتی اظهار کرد: از ۲۰ نمونه فرستاده شده در ۴ روز گذشته ۱۴ موردمثبت ابتلای به کرونا ویروس اعلام شده است .

وی،  منشا سرایت  ویروس کرونا در رابر را خانوادگی خواند و گفت :  یک نفر بیمار کرونا در خانه به علت عدم رعایت نکات بهداشتی در منزل  افراد دیگر خانواده را آلوده می کند.

سجادی  به فرد مبتلا به کرونا ویروس در خانه توصیه کرد:در یک اتاق ایزوله خانگی باشد و پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی به خوبی رعایت کند.

وی درپایان  شماره تلفن ۴۰۳۰سامانه وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سئوالات مردم در خصوص ویروس کرونا اعلام کرد. 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب