پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:10:49 - یکشنبه 18 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در گفت و گویی مطرح شد؛
تکمیل بیش از ۸۰ درصد از تخت‌های کرونایی بیمارستان بافت/شناسایی ۵ تا ۶ بیمار جدید کرونایی در رابر
احسان سلطانی گفت: وضعیت کرونایی بافت تغییر چندانی نکرده و در حال حاضر بین ۸۰ تا ۹۵ درصد از تخت‌های کرونایی بیمارستان بافت تکمیل است.

احسان سلطانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها تاثیر خوبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شهرستان داشته است، گفت: بر اساس تجربه معمولا دو هفته بعد از اعمال محدودیت‌ها روند کاهشی مراجعات بیماران را روبه رو خواهیم شد و سه هفته بعد میزان مرگ و میر کاهش پیدا می‌کند.

سلطانی با بیان اینکه بار مراجعات روستایی به بیمارستان روند کاهشی داشته است، بیان کرد: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دورهمی و مهمانی‌ها را تعطیل کنند ظرف دو هفته به وضعیت زرد برمی‌گردیم.

سلطانی عنوان کرد: در حال حاضر۶۲ بیمار کرونایی بستری داریم و حال عمومی دو نفر از بیماران وخیم است.

شناسایی ۵ تا ۶ بیمار جدید کرونایی در رابر

محمد رضا فرحبخش رئیس شبکه بهداشت و درمان رابر نیز گفت: روزانه ۵ تا ۶ مورد مثبت جدید کرونا در شهرستان رابر شناسایی می‌شود.

وی افزود: شهروندان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قراردهند و به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

فرحبخش با اشاره به تعطیلی مدارس تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی کارشناسان اصولا مشاهده می‌شود در روستاها دانش‌آموزان عصرها در حیاط مدارس و زمین‌های خاکی روستا دور هم جمع شده و بازی می‌کنند که بسیار خطرناک است که والدین می توانند در کاهش شیوع کرونا با کنترل فرزندان خود کمک کننده باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب