پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:00:04 - دوشنبه 19 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حضور فرمانده سپاه ثارالله صورت گرفت
۳۰ نقاهتگاه بسیج تحویل نظام سلامت شد / رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: از سپاه متشکریم
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تقدیر از همکاری سپاه گفت: ظرفیت حرفه ای ما به تعداد نیروی انسانی و ظرفیت فیزیکی محدود است ولی این همراهی ها ما را در مبارزه با کرونا دلگرم می کند.

به گزارش راه آرمان، ظهر امروز آیین تحویل ۳۰ نقاهتگاه بسیج با ظرفیت ۱۰۰۰ تخت به سیستم بهداشت و درمان استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله، حمیدرضا رشیدی نژاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولین لشکری و استانی در محل نقاهتگاه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم سردار معروفی با تقدیر از مجاهدت های پزشکان و پرستاران گفت: پزشک یا پرستاری که ۸ ماه خانواده خود را فقط از طریق فضای مجازی دیده است یک جهادگر است.

وی با اشاره با راه اندازی قرارگاه امام رضا(ع) در سپاه افزود: براساس اعلام نیاز متخصصان ما آمادگی همکاری با نظام سلامت را داریم.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه در بحث غربالگری با دانشگاه علوم پزشکی توافقنامه به امضا رسیده است، ابراز کرد: ما ۳۰ نقاهتگاه با ظرفیت ۱۰۰۰ تخت در شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت، جیرفت و بم، تجهیز و در اختیار نظام سلامت قرار داده ایم که در صورت نیاز برای پیش یا پس از درمان مورد استفاده قرار دهند.

وی اظهار کرد: درخصوص کنترل ورود و خروج به شهرها نیز براساس اعلام نیاز نیروی انتظامی ۱۰۰ بسیجی در اختیار آنها قرار داده ایم.

معروفی تصریح کرد: همچنین بسیجیان طلبه و دانشجو نیز درخصوص خدمات بیمارستانی همچنین غسل، کفن و دفن به بیمارستان ها کمک رسانی می کنند.

وی افزود: پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران سپاه و بسیج آماده یاری رسانی به جهادگران سلامت هستند.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه سپاه هم اکنون درخصوص مسایل اجتماعی و حل مشکل آب شرق و جنوب کرمان نیز در حال فعالیت می باشد، گفت: ما همه این خدمات را با سلامت مردم می خواهیم.

حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این آیین با تقدیر از همکاری سپاه گفت: این همراهی ها ما را در مبارزه با کرونا دلگرم می کند.

حسن علیدادی امام جمعه کرمان نیز با بیان اینکه پرستاران و پزشکان فرماندهان جهاد سلامت هستند، اظهار کرد: در کنار همه مجاهدت، جهاد در عرصه سلامت نیز افروده شده است.

وی گفت: ملت ایران از جهاد در دفاع مقدس سرفراز بیرون آمد و آن را به جبهه بزرگ مقاومت گسترش داد و یکی از بزرگترین فرماندهان این جبهه را این دیار تربیت کرد.

وی افزود: جهاد دیگر جهاد اقتصادی در شرایط تحریم کشور است و دشمن با همه ظرفیت های خود به دنبال به زانو در آوردن ما است اما به فضل خداوند با وجود همه تحریم ها در کشور کوچکترین کمبودی نداریم گرچه در قیمتها نیاز به تلاش بیشتری داریم.

علی سلطانی فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) سپاه شهرستان کرمان نیز با تقدیر از بسیجیانی که این نقاهتگاه را راه اندازی کردند، ابراز کرد: براساس سخن معصوم امروز ما بیشتر قدر سلامت را می دانیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب