پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:05:55 - چهارشنبه 21 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر خبر داد؛
شناسایی ۲۱۳ مورد مبتلا به کروناویروس در رابر / از ۹ مورد نمونه گیری ۶ مورد مثبت شده است
اصغر سجادی گفت: از ابتدای اپیدمی ۲۱۳مورد مبتلا به کروناویروس در رابر شناسایی شده است.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها  در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: در مجموع  تعداد۶۳۵ نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا  از ابتدای اپیدمی انجام شده که ۲۱۳ بیمار  تا به امروز۲۱آبان  در رابر تست آنها مثبت شده است که  از این تعداد۳۰نفر آنها ساکن  شهرستان رابر نیستند.

وی  افزود: طی دو هفته اخیر  38 مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان  رابر شناسایی شد که ۴ نفر از مرکزبهداشتی و درمانی کهنوج،۲نفر از مرکزبهداشتی و درمانی سیه بنوئیه و یک نفر از مرکزبهداشتی و درمانی اسکر و ۳۱ نفر از مرکزبهداشتی و درمانی رابر که  4 بیمار بستری در بیمارستان و مابقی هم در  ایزوله  خانگی هستند .

مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر، وضعیت فعلی  شهرستان رابر را قرمز اعلام  کرد و اظهار کرد:  در آخرین نمونه های ارسالی  از ۹ مورد نمونه گیری  کرونا ۶ مورد آن مثبت شده است.

سجادی، با  تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذار اجتماعی  عنوان کرد: با توجه به همه گیری خوشه ای بیماری کرونا از طریق حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی لازم است دید و بازدیدها را به حداقل ممکن رسانده و‌جز موارد ضرورت از منزل خارج نشوید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب