پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:40:54 - جمعه 30 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج یکی از برکات وپدیده های شگفت آور این انقلاب است
سرهنگ علیرضا خواجه حسنی بسیج را یکی از برکات وپدیده های شگفت آور این انقلاب برشمرد و گفت: بسیج یکی از گنج های معنوی بی پایانی است که امام راحل با دید الهی و حکمتی که خدای متعال به او ارزانی کرده برای کشور، ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشته است .

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ علیرضا خواجه حسنی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با گرامیداشت یادو خاطر بنیانگذارکبیر انقلاب  اسلامی حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای صدر اسلام تا کنون گفت: هفته بسیج  از  روز جمعه  ۳۰آبان ماه   شروع و تا ۶ آذر ماه  ادامه دارد جا دارد  یاد کنیم از یادگار به جا مانده از امام راحل که  این شجره طیبه  است.

وی، بسیج را یکی از برکات وپدیده های  شگفت آور این انقلاب برشمرد و افزود: بسیج  یکی از گنج های معنوی بی پایانی است که امام  راحل  با دید الهی و حکمتی که خدای متعال  به  او ارزانی کرده برای کشور،  ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشته است. .

خواجه حسنی  با بیان تعریف بسیج در یک جمله گفت: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها در راه اهداف عالی این ملت برای به  کمال  و خوشبختی  رساندن این  کشور جمع شده‌اند ما افتخار داریم و  ملت ما افتخار دارد  به عنوان  یک  بسیجی  در این نظام مقدس زندگی را سپری کند.

وی با اشاره به روز شمار هفته بسیج با شعار محوری “بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین” به تشریح برنامه های   این هفته پرداخت و  عنوان کرد: با آغاز هفته بسیج  شرکت بسیجیان  در نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه رابر در خصوص  گوشه ای از عملکرد امسال این  ناحیه مقاومت ،  فضاسازی محیطی  ناحیه ، حوزه ها و پایگا ه ها، میادین و ادارات شهر  به مناسبت هفته بسیج، سرکشی  شورای تامین از گشت رضویون که در کنار نیروی خدوم انتظامی شب ها به  گشت زدنی از محلات بر عهده دارند را از جمله برنامه های هفته بسیج برشمرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به  به  طرح های  جهادی  و محرومیت  زدایی  در شهرستان گفت :  برگزاری  مسابقات به مناسبت هفته بسیج  به  علت  شیوع ویروس  منحوس کرونا توسط  اقشار مختلف بسیج  از جمله مسابقات  بسیج  جامعه  زنان ،  قشر مداحان و دانش آموزان در بستر فضای مجازی ،  توزیع  کمک های مومنانه  لوازم التحریر،  بسته های معیشتی،  توزیع ماسک ، رونمایی  و راه اندازی کارگاه  تولید ماسک  توسط  بسیج  سازندگی ناحیه رابر، غبارروبی  گلزار شهدا  با حضور شورای  تامین و مسئولین  را از دیگر برنامه های هفته بسیج اشاره کرد.

وی همچنین  به دیدار با امام جمعه شهرستان  تجلیل از  کادر پزشکی  و تجلیل از بسیجیان نمونه  شهرستان، سرکشی از خانواده های بسیج و سپاه با رعایت  پروتکل های بهداشتی و همچنین تجدید میثاق بسیجیان با ولایت در روز پنجم آذرماه با شعارمن یک قاسم سلیمانی برای رهبرم هستم به مناسبت روز بسیج  مستضعفین  و سخنرانی مقام معظم رهبری را  همه با هم  با  گوش جان می سپاریم.

خواجه حسنی در پایان برای همه آرزوی موفقیت کرد.

 انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب