پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:04:39 - پنجشنبه 6 آذر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛
ایجاد قدرت نرم برای جبهه انقلاب اسلامی هدف لشکر وابستگان به حاج قاسم سلیمانی
سردار معروفی گفت: لشکر وابستگان به حاج قاسم سلیمانی کار سیاسی نخواهد کرد و تنها هدف، تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است زیرا این لشکر از انسان های بزرگ تشکیل شده و باید کاری بزرگ انجام دهد.


به گزارش ” صبح رابر “؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در آئین آغاز به کار لشکر وابستگان شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق داد خواسته فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی را  با جامعه پیشکوست رزمنده ایکه  هم به زیبایی با درون و هم با زیبایی با بیرون و دشمن خود جنگیدند را دور هم جمع کنیم.

وی گفت: یکی از آرزوهای سردار شهید  این بود که جامعه ایثارگری ثارالله یک بار دیگر دور هم جمع شوند و تولید قدرت نرم برای جبهه انقلاب اسلامی و برای ولایت و ملت بزرگ ایران کنند چرا که یقین داشت و حقیقت نیز همین بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این انسانها مرجعیت دارند و اگر دور هم جمع شوند تولید قدرت نرم می شود و جامعه خودی احساس آرامش می کند و دشمن احساس شکست، ناآرامی، سستی و ناامیدی می کند که خروجی آن برای مردم ما مایه دلگرمی و برای دشمن مایه ناامیدی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه یکی از زیبای های کار شهید حاج قاسم این بود که بچه های دفاع مقدس را رها نکرد بلکه  آبرو برای آنان گذاشت و تکیه گاه آنان بود، اذعان کرد: به همین دلیل پس از کسب اجازه کتبی از طرف فرمانده کل سپاه، لشکر وابستگان به حاج قاسم را پایه گذاری و تبدیل به یک ساختار کردیم و خواستیم که ماندگار و ریل گذاری شود برای همگان از جمله پیشکسوتانی که در آینده به درجه پیشکسوتی می رسند در این مجموعه لشکر وابستگان حاج قاسم قرار گیرند.

وی تاکید کرد: این لشکر کار سیاسی نخواهد کرد و تنها هدف او تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است زیرا این لشکر از انسان های بزرگ تشکیل شده و باید کاری بزرگ انجام دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: پیشنهاد من این بود که لشکر ثاراللهیان دفاع مقدس در قالب لشکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با ۵ تیپ در ۵ نقطه استان با ۸ مسئولیت تعریف شده انجام وظیفه کند.

سردار معروفی،  کمک به برقراری امنیت شهری در بحران ها ، اشراف اطلاعاتی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، انتقال این فرهنگ به نسل امروز سپاه و جامعه، کمک به عملی کردن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، انسجام درونی جبهه انقلاب اسلامی نه حزب و گروه، کمک سازمان یافته به حوادث غیر مترقبه و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و مکتب حاج قاسم را ۸ مسئولیت تعریف شده از وظایف این لشکر بیان کرد.

وی عنوان کرد: فرمانده کل سپاه نیز  از این اقدام با ارزش استقبال کرده و بیان کرد که  این امر می تواند الگوی قابل گسترشی برای سایر استانها ی کشور باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت سرمایه های زنده معنوی جامعه انقلابی ما هستند آنها همچنان با انگیزه به ایمان در مسیر دفاع از انقلاب و اسلام و فداکارانه در میدان قرار دارند.

سردار معروفی با بیان اینکه یک سند تاییدیه از فرمانده کل سپاه جهت نهادینه کردن این اقدام بزرگ برای همیشه گرفته ایم، گفت: امید که این لشکر در تمامی صحنه ها خواهد درخشید .

وی افزود: با هماهنگی با پیشکسوتان و جلسات کارشناسی صورت گرفته پیش بینی شد که ۵ تیپ در  ۵ نقطه از جغرافیای استان کار انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یک تیپ در شهر کرمان، بردسیر، زرند، راور، کوهبنان به نام تیپ شهید حاج یونس زنگی آبادی با فرماندهی حاج ابراهیم شهریاری که گردان های این تیپ شناور است و می تواند یک تیپ ۱۰ گردان یا بیشتر داشته باشد، اما برای همه شهرستان ها گردان قائل هستیم و هدف فعال کردن گردان های دفاع مقدس است.

سردار معروفی بیان کرد: نواحی پشتیبان این حوزه جغرافیا نواحی مقاومت سپاه شهرستان های کرمان شامل دو ناحیه حضرت رسول (ص) و ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) می باشند.

وی عنوان کرد: تیپ سیرجان مزین به نام شهید «حاج محمدعلی الله دادی» محل استقرار سیرجان شامل: شهرستان های سیرجان، بافت ارزوئیه و رابر با فرماندهی حاج اسماعیل شول ، تیپ شهید «حاج احمد امینی» مستقر در رفسنجان شامل شهرستان های رفسنجان، شهربابک و انار با فرماندهی حاج محمد میرزایی، تیپ «مالک اشتر» مستقر در جنوب استان با محوریت شهرستان جیرفت شامل شهرستان های جیرفت، فاریاب، رودبار، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج و کهنوج با فرماندهی حاج رضا سیفی و تیپ پنجم شهید «حاج حسین مرادی» مستقر در شرق استان با محوریت شهرستان بم در جغرافیای بم،نرماشیر، فهرج و ریگان با فرماندهی حاج حسین محمدی که این ۵ تیپ سازمان یافته و با رده فرمانده گردان سازمان آنها مشخص و ارکان آنها صادر شده و از امروز به طور رسمی آغاز بکار خواهند کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: همچنین لشکر وابستگان به شهید حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی سردار محمد مطهری از امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و مدیران کل  رسما و راسا ماموریت خود را به فضل الهی آغاز خواهد کرد.

سردار معروفی افزود: یقین داریم که این لشکر آینده درخشانی برای جبهبه انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و مردم شریف و کمکی قوی برای مسئولان اجرایی در استان و برای برقراری امنیت قابل قبول می تواند قرار گیرد.

وی گفت: این لشکر می تواند جامعه را برای دفاع از انقلاب و ارزش های والای انقلاب اسلامی برانگیخته کند.

فرمانده سپاه ثارالله در پایان متذکر شد: آنچه روش و منش شهید حاج قاسم سلیمانی است در این لشکر عملیاتی می کنیم و از روز اول نیز بیان کردیم در این لشکر بزرگ کار سیاسی انجام نمی شود و تنها هدف  ایجاد قدرت نرم برای جبهه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب