پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:59:54 - یکشنبه 7 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اخبار ویژه استاندار کرمان در دیدار با خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی؛
ادبیات شهید سلیمانی برای همه ملت ایران بود
به گزارش “صبح رابر”؛ علی زینی وند استاندار کرمان شامگاه دیشب به همراه مدیران کل حوزه استاندار و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار کردند.استاندار کرمان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، گفت: شهید سلیمانی عاقبت بخیر شد و به آرزوی دیرینه خود […]

به گزارش “صبح رابر”؛ علی زینی وند استاندار کرمان شامگاه دیشب به همراه مدیران کل حوزه استاندار و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار کردند.
استاندار کرمان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، گفت: شهید سلیمانی عاقبت بخیر شد و به آرزوی دیرینه خود رسید.

وی با بیان اینکه سیدالشهدای جبهه مقاومت شخصیت والا و بزرگی داشت که همه نسل‌ها او را می شناختند، ابراز کرد: در دوران حیات سردار دلها نیز هر چه ادبیات از ایشان تولید شد، همه برادرانه، همدلانه و برای همه ملت ایران بود.

زینی وند عنوان کرد: بیشترین خدمت ما در راه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، حفظ هویت سردار دلها است و بهترین تعبیر در مورد مکتب ایشان را مقام معظم رهبری داشتند.

استاندار کرمان گفت: خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی باعث افتخار ما هستند و امیدواریم بتوانیم در راه شهید والامقام، صادقانه به کشور و مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب