پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:51:41 - جمعه 26 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدرت دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران محاسبات دشمن را تغییر داده است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: قدرت دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران محاسبات دشمن را تغییر داده است.

به گزارش صبح رابر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹دیماه گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری از ابعاد مختلف جلوه عینی عقلانیت انقلابی و حکمت سیاسی است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: این سخنان با بیان ساده اما رسا، قاطع اما حکیمانه بسیاری از نکات راهبری را یادآور شدند.

وی با اشاره به موضوع برجام عنوان کرد: ما برای بازگشت آمریکابه برجام عجله نداریم اگر تحریم ها برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام به ضرر ماست، مطالبه ی منطقی ما لغو تحریم هاست که باید برداشته شود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به تصویب قانون مجلس به دولت افزود: لغو تعهدات برجامی تصمیمی منطقی، عقلانی و قابل قبول است وقتی طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نمی کند معنا ندارد جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش عمل کند.

وی در ادامه گفت: تعهد در مقابل تعهداست که، تاکنون هر تعهدی از ناحیه جمهوری اسلامی ایران اجرایی و عملیاتی شد در قبال آن آمریکا هیچ تعهدی را اجرا نکرد با عرض تأسف هنوز عده ای اصرار بر مذاکره دارند.

خطیب جمعه رابر، با اشاره به اینکه چرا باید به توان نظامی خود تکیه کنیم، افزود: روزگاری؛ آمریکایی ها موشک های به صدام میدادند که از بغداد تهران را بمباران میکرد، نظام اسلامی حق ندارد کشور را به این شکل نگه دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: قدرت دفاعی امروز ما محاسبات دشمن را داده است.

وی افزود: اگرامروز آمریکا بخواهد وارد جنگ با ایران شود اسرائیل توسط دهها هزارموشک تحت محاصره کامل است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست نیز واقف بر اقتدار نظامی کشور ماست، گفت: یک ژنرال رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد ما توان مقابله با دهها هزار موشک جمهوری اسلامی را نداریم و کشورهای مقاومتی که دور رژیم صهیونیستی را محاصره کردند به موشک های نقطه زن مشهور هستند.

وی، با بیان اینکه موشک اقتدار ماست و واهمه ی امروز دشمن از قدرت موشکی ماست، عنوان کرد: اگر کوچکترین خطا و حرکتی از آمریکا برعلیه کشور ما سربزند کشورهایی که برج های عظیم شیشه ای در حوزه خلیج فارس درست کرده اند با اولین موشک بالستیک فرو خواهند ریخت و اقتصاد آمریکا فلج خواهدشد.

خطیب جمعه رابر افزود: امارات متحده، بحرین و آل سقوط خبیث از کشورهایی هستند که متحمل ضرر شدند و به ورطه نابودی کشیده خواهند شد.

وی، با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور گفت: بنابه گفته معظم له فرانسه هم برای ماقابل اعتماد نیست.

امام جمعه رابر با بیان اینکه کشور فرانسه، جایگاه منافقین و عامل ترورها در جمهوری اسلامی است که ۱۷هزارشهید از نخبگان و مسئولین کشور ما توسط این منافقین ترور شدند، افزود: پس کشوری که لانه منافقین است قابل اعتماد نیست و نباید با آنها قرارداد واکسن امضا کنیم.

وی اظهار کرد: وزارت بهداشت باید توجه کند ورود واکسن آمریکایی و فرانسوی به کشور ممنوع است و ورود واکسن ایرانی برای ما افتخار است.

خطیب جمعه رابر بابیان اینکه نباید تلاش‌های نخبگان کشورمان را نادیده بگیرند گفت: نخبه هایی که موشک ساختند واکسن کرونا هم می سازند و دولت باید دست نخبه ها را باز بگذارد و به افکار آنها کمک مالی کند چرا که کشور را این نخبه ها نجات خواهند داد.

وی درادامه سخنانش با تسلیت رحلت پدرشهیدان فیروزی بیان کرد :حاج نورالله فیروزی پدری مهربان که دو فرزند خود را تقدیم نظام وانقلاب کرده است و خود نیز ملجا مستمندان و پناهگاه مستضعفان و محور وحدت در شهرستان بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی درهمین راستا از حضور با بصیرت مردم شهیدپرور رابر دراین شرایط خاص کرونا در تشییع خودرویی پیکر این عبدصالح قدردانی کرد و این حضور را به منزله قدردانی مردم از خانواده شاهد و ایثارگر دانست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطبه اول با تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله گفت: تولد حضرت زهرا سلام الله علیها به زن و دختران جایگاه ،قداست و مقام داد.

وی تولد حضرت زهرا را (س) فرصتی برای تعصب شکنی اعراب خواند و افزود: تعصب شکنی در امرازدواج تحمیلی، تعصب شکنی در ازدواج به منزله ثروت اندوزی ، تعصب شکنی در زندگی صمیمانه و تعصب شکنی در عدم حضور زنان در جامعه با حضور باصلابت حضرت فاطمه (س) در مسجد وایراد خطبه در پیروی از ولایت به برکت تولدبانوی مجلله حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که ما باید از این سیره وروش ایشان الگو بگیریم.

امام جمعه رابر، با اشاره به سیره زندگی حضرت زهراسلام الله علیها گفت: اصرار بر مهریه زیاد و ازدواج با ثروتمندان، تعصب غلطی است که باعث می شود سن ازدواج جوانان بالا رود و فسادآور است و نابهنجاری های اجتماعی را در پی دارد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب