پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:46:59 - جمعه 3 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران حرکتی رو به جلو و بدون توقف/ معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: این رزمایش نشان می دهد قدرت بازدارندگی ما خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است نه توقف دارد و نه کندی و نه رو به بازگشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: رمز موفقیت انسان ها توکل به خداست، رمز موفقیت امام رضوان الله تعالی علیه نیز توکل به خدا بود .

وی، با تسلیت  ۱۳جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: روز تکریم مادران و همسران شهید است،  خانواده شهیدان و ایثارگران با هیچ قشر دیگری قابل مقایسه نیستند، این خانواده معظم در انقلاب ما با هیچ گروهی قابل مقایسه نیستند و این مادران وفرزندان و همسران شهید دین بسیار عظیمی بر گردن ما دارند؛ این ها به اسلام  و نظام اسلامی آبرو بخشیدند.

خطیب جمعه رابر افزود: زنده بودن اسلام در زنده بودن و احیای اسلامی و حکومت اسلامی در کشور و میهن مان این مادران و همسران  و فرزندان شهید نقش بسیار مهمی را ایفا کردند ما وظیفه داریم از مادران و همسران شهدا تجلیل کنیم ، وظیفه ماست که در حد توان مان  قدرشناس زحمات این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به رزمایش ارتش مقتدر و سپاه سرافراز جمهوری اسلامی ایران از آغاز نیمه دوم دی ماه تا پایان دی ماه گفت: در اولین روز نیمه دوم دیماه بزرگترین رزمایش پهبادی در غرب آسیا توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران  رقم خورد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود:   در منطقه عمومی سمنان شاهد بزرگترین رزمایش پهبادی در غرب آسیا بود که از اولین روز نیمه دوم دیماه انبوهی از پهباد های توانمند ایرانی همزمان وارد یک عملیات میدانی شده اند .

وی با اشاره به برخی  پیامدهای  6رزمایش که از نیمه روز دوم دیماه آغاز شد گفت: این رزمایش به جهانیان ثابت کرد ایران جزو قدرت های برتر پهبادی جهان و قدرت پهبادی اول غرب آسیا است.

امام جمعه رابر با اشاره به رزمایش رونمایی از ناو بندر مکران ، رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ توسط ارتش، تولید دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران و رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رزمایش دوم رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس بود خبر مهم و بسیار غرورانگیز در روزهای دیماه که از قاب تصویر  صدا و سیما پخش شد.

امام جمعه رابر  با بیان اینکه دشمنان ما اهمیت این رزمایش را خوب می دانند، ما این موضوع را در اظهارات خصمانه  و عصبانیت آنها می فهمیم، عنوان کرد: برخلاف تیم بنفش، معاندان  و جاهلان و دوگانه سازان فرصت طلب این رزمایش در راستای تامین معیشت و زندگی مردم ما بود چراکه معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار است .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: با امنیت است که  رونق اقتصادی و شکوفایی  اقتصادی و علمی به  ارمغان می‌آید امنیت که نباشد شکوفایی اقتصادی به بار نمی آید و شکوفایی علمی تحقق پیدا نمی‌کند.

وی  اظهارکرد:  این رزمایش نشان می دهد قدرت بازدارندگی ما خصوصا  اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است نه توقف دارد  و نه کندی و نه رو به بازگشت.

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تأکید کرد :  این را همگان بدانند، کسانی که افکارشان سودای برجام ۲ و ۳ را پرورش میدهند؛ وهمچنین بایدن پیر و فرتوت ۸۰ ساله هم بداند حرکت موشکی جمهور اسلامی ایران رو به جلو است؛ نه توقف دارد و نه به عقب بر می گردد.

خطیب جمعه رابر یادآور شد : این رزمایش اقتدار علاوه بر اینکه ارعاب‌ بخشی دشمن فراهم کرد اطمینان بخشی دوستان ما را فراهم کرد جبهه مقاومت در سراسر گیتی این عالم با این تصاویری که در دنیا منتشر شد و ما  دیدیم اطمینان خاطر پیدا کردند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در جمهوری اسلامی ایران  با این رزمایش دو اعتماد پیدا کرد افزود:  اول این‌ که ایران حامیان و دوستان خودش را تنها نمی‌گذارد دوم این‌که جبهه مقاومت به‌خوبی درمی‌یابد که ایران توانمندتر از گذشته و مقتدرتر از قبل با دستی پُر و نیرویی مستعد، آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

امام جمعه رابر خاطرنشان کرد: این قدرت دفاعی نیر  پیام دانش بومی را به ما می رساند و آرامش مردم ، خنثی‌سازی جنگ روانی دشمن،  وحدت ارتش و سپاه و بسیج در معرکه دفاع از دشمن و  این‌که نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است از دیگر پیام‌های مهم رزمایش بود.

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب