پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:19:08 - پنجشنبه 16 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار معروفی عنوان کرد:
آغازبهره برداری از ۱۲۴۲پروژه محرومیت زدایی سپاه از زادگاه سرداردلها
سردار حسین معروفی گفت: توفیق یافتیم در دهه فجر با همت گروه‌های جهادی سراسر استان شاهد افتتاح یک‌هزار و ۲۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و۶۰۰ هزار تومان در سراسر استان باشیم و افتتاح این پروژه‌ها از مجموعه شهرستان رابر و روستای قنات‌ملک به میمنت زادگاه سردار عزیزمان انجام شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های سازندگی، محرویت‌زدایی و خدمات اجتماعی در شهرستان رابر با تبریک دهه فجر گفت: محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه برای مردم کشور در دستور کار جدی سپاه پاسداران و بسیح مستضعفان است و ما هم در استان کرمان این حرکت را با یک کار قرارگاهی و هماهنگ درون استان انجام می‌دهیم.

وی افزود: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال قبل؛ برای خدمات مومنانه، رویکرد جدید در کنار کمک‌های مومنانه، اشتغال، آزادی زندانیان، کمک به سیستم آموزشی، خرید تبلت برای دانش‌آموزان در دستور کار قرار داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: توفیق یافتیم در دهه فجر با همت گروه‌های جهادی سراسر استان شاهد افتتاح یک‌هزار و ۲۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و۶۰۰ هزار تومان در سراسر استان باشیم و افتتاح این پروژه‌ها از مجموعه شهرستان رابر و ر وستای قنات‌ملک به میمنت زادگاه سردار عزیزمان انجام شد.

معروفی عنوان کرد: ۴۲۷ پروژه عمرانی و محرمیت‌زدایی شامل ۷۶ خانه مددجو، ۸۲ مسکن محرومان، تکمیل و تعمیر ۲۳ مسجد، احداث و تکمیل ۱۸ مدرسه، ۳ پروژه انتقال آب کشاورزی، ساخت ۲۱۱ سروریس بهداشتی و حمام، ساخت دو باب خانه عالم، بازسازی و تعمیر گلزار شهدا، پروژه‌های آب شرب و افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی از جمله این پروژه‌هاست.

وی افزود: درحوزه پروژه‌های خدمت‌رسانی ۸۱۵ پروژه افتتاح می‌شود و تعداد ۷۷۵ طرح اشتغالزایی با همکاری کمیته امداد در عرصه‌های کشاورزی، صنایع دستی، دامپروری، فرش و گلیم‌بافی و صنایع تبدیلی داریم و نزدیک به ۸۷ میلیاردتومان تفاهم‌نامه برای اشتغال با کمیته امداد داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ۹۷ سری جهیزیه در دهه فجر به خانواده‌ها تقدیم می‌کنیم، افزود: ۸ هزار و ۸۸۰ سبد معیشتی طی دو روز آینده بین مردم توزیع می شود.

وی، خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه و حرکت‌های جهادی و خدمات اجتماعی به‌همین صورت ادامه می یابد و به‌هیچ عنوان مردم را تنها نخواهیم گذاشت. آنچه امام برای ما تکلیف کردند و فرمانده کل سپاه و بسیج ابلاغ فرمودند، تا زمانی که مردم عزیز ما نیاز داشته باشند، کنارشان هستیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب