پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:31:19 - پنجشنبه 16 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تبدیل زادگاه سردار سلیمانی به یک قطب فرهنگی در دنیا
سردار نقدی گفت: امید با همت مسئولان و برنامه ریزی که سپاه استان کرمان انجام داده این روستا یک نقطه الهام بخشی برای همه جوانان آزاده در سراسر دنیا خواهد بود، تا آنان بتوانند از این نقطه که زادگاه مقاومت، ایستادگی و آزادخواهی است درس بگیرند و برای آزادی ملت های خودشان تلاش کنند.

 به گزارش “صبح رابر”؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز با حضور در روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مامدیون بزرگواری ملت و مرهون فداکاری روستاهای کشور هستیم. امروز وقتی پای در روستا ها گذاشتیم با تصاویر شهدایی که به در و دیوار نصب شده بود متوجه شدیم که این روستاها شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.

وی گفت: همین روستاها در زمان ۸ سال دفاع مقدس و در جنگ با داعش و دفاع از حرمین الشریفین جوانانشان را سخاوتمندانه برای مقابله فرستادند و ما باید ادای دین کنیم اگر چه این دین ادا شدنی نیست و تنها خداوند می تواند به آنها پاداش دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: ما فقط می توانیم در حد بضاعت خودمان با برنامه های جهادی که حدود ۱۱ هزار گروه جهادی در سراسر کشور فعال هستند و شما آثار و تلاش آنان را مشاهده می کنید در پروژه های عمرانی به آنان کمک کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز  یک هزار و ۲۴۲ پروژه سازندگی و محرومیت زدایی در استان کرمان افتتاح می شود.

وی تاکید کرد: بزودی زادگاه سردار مقاومت تبدیل به یک قطب گردشگری و قطب فرهنگی نه تنها برای استان بلکه برای کشور و جهان خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: امید با همت مسئولان و برنامه ریزی که سپاه استان کرمان انجام داده این روستا یک نقطه الهام بخشی برای همه جوانان آزاده در سراسر دنیا خواهد بود، تا آنان بتوانند از این نقطه که زادگاه مقاومت، ایستادگی و آزادخواهی است درس بگیرند و برای آزادی ملت های خودشان تلاش کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب