پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:07:26 - پنجشنبه 16 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجرصورت گرفت؛
دیدار سردار نقدی با خانواده شهیدان آقاملایی در روستای ننیز
سردار نقدی معاون  هماهنگ کننده  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به رابر با خانواده شهیدان آقاملایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ صبح امروز با حضورسردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ،امام جمعه رابر،مدیر کل صداوسیمای کرمان،نماینده مردم شهرستان های بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده شهیدان آقاملایی در روستای ننیز علیا دیدار و گفتگو کردند.

شهید حجت الله آقاملایی فرمانده گروهان و جانشین گردان بود. فردی ولایت مدار پیرو خط امام و رهبری بود و مدافع سرسخت انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی سرانجام دردوم فروردین ۱۳۶۸ درگیری با اشرار در رود ماهی به شهادت رسید وپیکر مطهرش بر جای ماند وپس از تفحص در سال ۷۲ در زادگاهش به خاک سپرده شد .

شهیدغلامحسین آقاملایی بیست و هفتم مهر ۱۳۶۲ ، در مریوان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش کنار برادرشهیدش حجت الله واقع شده است.

گزیده ای از وصیت نامه شهید غلامحسین آقا ملایی :

بسم الله الرحمن الرحیم شما من را یک امانت حساب کنید که از خداوند نزد شما بوده است و خوشحال باشید که این امانت را پیرو مکتب اسلام بار آوردى و در راه اسلام سالم به صاحب اصلیش خداوند پس دادى.

گزیده ای از وصیت نامه شهید حجت الله آقاملایی :

مادر جان شیرتان را حلالم کنید ونگران نباشید که دو فرزند خود را در راه خدا داده اید؛ این بزرگترین افتخار شما باشد باز هم می گویم پدر ومادر مهربانم مرا حلال نمایید ممکن است در کودکی نافرمایی شما را کرده باشم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب