پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:45:51 - چهارشنبه 22 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
حاج قاسم با شهادتش سبب بقای انقلاب شد/ واکسن ایرانی کرونا سبب هراس دشمن شده است
سردار حسین معروفی گفت: حاج قاسم شعائر الهی را ارج می نهاد، امروز یوم الله ۲۲بهمن است و شهید حاج قاسم که محصول این یوم الله است خود نیز یوم الله شد، برای بقای همین یوم الله ها ارباَ اربا شد و انقلاب را با شهادتش ثبات بخشید.

به گزارش “صبح رابر”؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم یوم الله ۲۲بهمن ماه در جمع مردم رابر در روستای قنات ملک گفت: همگان عقبه شهر رابر را با عظمت، فهم وسلحشوری می شناسند، تقدیم ۳۵۰ شهید این شهرستان نسبت به جمعیت و تقدیم شخصیت بی نظیر فرمانده جهان اسلام گواهی بر این ادعا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبدسلیمانی افزود: حاج قاسم شعائر الهی را ارج می نهاد، امروز یوم الله ۲۲بهمن است و شهید حاج قاسم که محصول این یوم الله است خود نیز یوم الله شد، برای بقای همین یوم الله ها ارباَ اربا شد و انقلاب را با شهادتش ثبات بخشید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی در وصیت نامه اش که به نوعی ولایت نامه است تاکید بر ولایت پذیری داشتند؛ عنوان کرد: کسی که ادعای پیروی امام دارد، امامی بودن او مشروط به تبعیت از امام بعد از امام است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز امام خمینی (ره) همان امام خامنه ای است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با دشمن شناسی و تیزبینی کشتی را به ساحل نجات هدایت می کند که ما باید با تبعیت محض از ایشان به نوعی در هدایت این کشتی سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ما فهرستی طولانی از خروجی ها و قابلیت ها دارد، یادآور شد: یکی از خروجی های مهم انقلاب ما که دشمنان ما را انگشت به دهان کرده، هوشمندی نظام و ملت ما است که دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: هوشمندی همین ملت بود که جنگ نابرابر را تبدیل به دفاع مقدس کرد.

سردار معروفی با اشاره به دوران سخت بعداز دفاع مقدس و فشارهایی که برکشور ما تحمیل می شد، گفت: محاصره تغذیه و دارو مربوط به ملت ایران است و دشمنان ما در صددند با این فشارهای اقتصادی بین مردم و نظام فاصله بیندازند که به اهداف شوم خود دست یابند.

وی ادامه داد: در فتنه پیچیده ۸۸ ملت بزرگ ایران با هوشمندی و اطاعت از امام خویش انقلاب اسلامی را تثبیت و توطئه های دشمن را نقش برآب کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در زمان شهادت فرمانده عارف سپهبد سلیمانی که زوایای پنهان شخصیت او به این سادگی آشکار نخواهدشد، دشمنان ما بااین تحلیل که قلب شهید حاج قاسم را از کار بیندازند باعث شدند قلب ۸۰ میلیون قاسم سلیمانی امروز در ایران بتپد.

سردار معروفی ابراز کرد: رویش بزرگ سلیمانی برای آینده انقلاب اسلامی ایران بیانگر این است که اثر خون حاج قاسم از حیاتش برای ملت ما بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن می داند ما اهل تولید بمب هسته ای نیستیم، افزود: دشمنان ما از ۸۰ میلیون بمب هسته ای فکر و اندیشه ملت ایران هراسان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: آنها از ضجه ۷ هزار دختر جوان کم حجاب زمان شهادت سردار دلها و قدرت برانگیختگی و جاذبه مغناطیسی سردار سلیمانی و حضور عظیم مردم در تشییع سردار دلها می ترسند.

سردار معروفی با اشاره با پیشرفت های کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه های علمی، نانوتکنولوژی، پزشکی و رقابت ما درعرصه های مختلف گفت: واکسن ساخت دانشمندان ایران تاثیرگذارترین واکسن است که نشان دهنده توانمندی ما و باعث هراس دشمن شده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی وانسجام جبهه حق از مرزهای ماعبورکرده وحزب الله قدرت برای مسلمین جهان است، یادآور شد: یک قابلیت ولایت فقیه حجت خدا بر روی زمین برای ما بس است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: امروز اگر ما جایگاه ولایت را نداشتیم از افغانستان و پاکستان هم بدتر بودیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم عصاره و سفیر ملت ایران و تصمیم او اندیشه ملت ما بود، متذکر شد: امروز همه ما باید مبلغ حکومت اسلامی و به دنبال نور افکن هایی که سوسو می کنند نرویم و باید نگاهمان به خورشید انقلاب باشد.

وی ادامه داد: نظریه پرداز این انقلاب امام خمینی (ره) بود و بعد از او امام خامنه ای است و گام دوم انقلاب محوریت جوان رو به رشد است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تفکرلیبرالی غربی پاسخگوی نظام‌ ما نخواهد بود، گفت: ما نیاز به نظریه پردازی غرض ورزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداریم.

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کرمان و قنات ملک به واسطه سردار دلها جهانی شده و باید قنات ملک باهمت مردم و مسئولان مرکز ثقل مکتب سردار دلها شود و روزانه شاهد حضور ۳ هزار دانشجو و دانش آموز راهیان نور در این روستا باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب